25 Haziran 2012 Pazartesi

Bir Piknik Macerası

2 senenin acısı sanırım tam da bugün çıktı... Annem ve Babam ile piknik çok güzeldi. Başta her ne kadar yer bulmak için başta Kumsaz tarafına doğru uzanan bir yolculuk yapmış olsak da, günün o kısmı da güzeldi. Resim demetleri sunmak istiyorum. 1-2 ay oldu kameramı alalı. Profesyonel olduğu felan da yok, ama acemice de olsa beğendiğim birçok şeyi ölümsüzleştirmeyi çok seviyorum...


Şu görülen Deniz Feneri'nin yanına gitmeyi çok istedim bugün... Buralar Kumsaz tarafı... 


Deniz Fenerini çekerken, kamerama takılan kız... :) Çok Otantik bir fotoğraf bence.


İşte gitmek istediğim Deniz Feneri... Cidden deniz'i özlemişim....


Burası da Yat Limanı... Cidden güzel bir görüntü. Tam tatil havasına kapıldım bugün...


Bu Ağacı es geçemedim. Çok beğendim. Ama bu arada reklamını da yapmış oldum Satılık evin... :)

Daha sonra Piknik alanına giriş yaptık, Gemlik'te... Kumsaz tarafında, hiç piknik alanı yoktu. Önce yerimize kurulduk, sonra da babam ile yemek öncesi tavla oynadık. Dünkü 5-3'lük yenmesi yetmemiş. Nasıl 3 sayı alırmışım diye oyuna başladık. Buyrunuz bunlar da Piknik alanından. Fotoğraflarımızı çeken Annemdi. :)


Piknik alanından manzara böyleydi...


Babamla tavla oynarken ciddiyetim...


Bu da yenilirken gülümseyişim... Yenilirken nasıl gülebillir insan... :) Helal olsun bana yaa... 

Ama söylemeliyim, babam hazır ateşe koşup, oyunu yarım bıraktı. Bu oyunun rövanşı alınacak yani... :) Gün cidden çok eğlenceliydi. Eve geldiğimde birşey yapmama rağmen yorulduğumu hissettim... Sıcaklar yakmaya başladı... :) Bugünlük bu kadar... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...