27 Temmuz 2012 Cuma

20'nci Yaşa Güle Güle Demeli, 21. Yaşıma Hoş Gel!



Bugün benim doğum günüm. Bir yılı daha geride bırakmış ve bir yeni yaşa daha adım atmış bulunmaktayım… Günden güne büyümek veya zamanı yitirmek zaman zaman can acıtıcı olabiliyor. Yaş büyüyünce insan kendini zaman zaman kötü hissediyor…

Ama her doğum gününde kendimi çocuk gibi hissediyorum. Her doğum günümde heyecanlanıyorum. Her doğum günümde “iyi ki varsın” “iyi ki doğdun” cümlelerini duydukça, tüm 1. Paragraftaki zamanı yitirme duygusunu kaybediyorum…

Büyümek geçen sene 19’u bitiriyorken ilk defa canımı sıkmıştı. “20’den gün aldın mı büyüdün demektir. Çocukluktan sıyrıldın iyice…” demişlerdi bana o zaman. J Bense o an “büyümek istemediğimi” fark etmiştim… Şimdi ne büyümek acıtıyor canımı, ne de zamanı yitirmek. Her ne kadar zamanın çok çabuk hızlı gitmesine üzülsem de zamanla…

Dün’ün pişmanlığıyla Bugünü yitirmeden, Bugün’ün ve şu anın değerini zamanın akışında kaybetmeden yaşamayı öğrendim büyürken. Ve sırf bu yüzden, her dakikanın kıymetini bilerek yaşıyorum artık. Ne büyük planlar yaparak, ne de geçmişimde canımı acıtan olayları gün gün yaşayarak… Sadece ve sadece her anımın değerini bilerek yaşamaya uğraşıyorum…

Her sene doğum günümde yaptığım bir şeydir; geride bıraktığım bir yaşı doldururken boşa yaşayıp yaşamadığımı düşünürüm. Geride bıraktığım yaşımı düşünüyorum da; ne bir pişmanlık var ardımda bıraktığım, ne de tasa… Eğer bilmeden, istemeden, fark etmeden, birini üzdüysem veya kırdıysam; Affola… Ve şimdi yeni yaşıma, Merhaba… :)



21’inci yaşıma adım attım, 20 yılı geride bıraktım artık… Zaman su gibi akıp giderken, bir yaş daha büyümüş olmanın garipliğini tadıyorum bugün yeniden. Her yeni yaşımı bir önceki yıla nazaran zamanın kıymetini daha da bilerek yaşıyorum. Ve her yeni yıl kararlar ve dilekler ile giriyorum bir yaşa daha…

Bu sene de aldığım kararlar arasında, her anımın daha da çok kıymetini bilmek kararım olacak yine… Ve vakit bulamayıp ertelediğim planlarımı bu sene yapmak için gayret göstereceğim.

-Öncelikle özel bir defter yapacağım, yapacaklarımın listesini ve görmeyi istediğim yerler listesini yazabileceğim… Önemli kararlarımı ön plana alacağım.

-Ve sevdiklerimle geçirdiğim zamanları daha da arttıracağım… Yanımdakilerin kıymetini bileceğim ve geçmişte yaşadığım üzüntülere kafamı yormayacağım…

Güzel kararlar oldu değil mi? :)



Tek bir üzüntüm var, 2 senedir doğum günlerimde... Canım kardeşim, arkadaşım, dostum, meleğim Duygu'mun eksikliğini ve özlemini hissetmeden geçiremiyorum... Asla unutulmadın. Bu dünyada olmasan da, bir yerlerde bizleri izliyorsun biliyorum. Ve ben hala seni anmadan doğum günümü kutlayamıyorum...

Doğum günü dileklerime gelirsek; Diliyorum yeni yaşımı ailem ve sevdiklerimle sağlık sıhhat ve mutluluk içinde geçireyim. Yeni yaşımda her şeyin hayırlısını nasip etsin Allahım, cümlemize. Ve gerçekleştirmek istediğim hayallerimi ve işlerimde başarı ve güç versin Allahım… :)

Yeni yaşım Hoş geldin. Güzel haberlerin alındığı ve iyi insanlarla karşılaşacağım güzel bir yaş olsun… Kötülükleri ve kötü düşünceleri eski yaşımda bırakıyor, tüm güzellikleri yeni yaşımda görmeyi diliyorum.


Sevgilerimle… Didem KÖSE :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...