20 Temmuz 2012 Cuma

ÖMSS Tercih İşlemi Bitti Yine Bir Bekleyiş Başladı

Dün ÖMSS Tercihimi yaptım sonunda. Bu kadar beklememin bir sebebi vardı elbet, emin olmadan yapmamak istemem. Bursa'da pek benim tercih yapabileceğim yerler azdı. Bir de yakınlık uzaklık meselesi var elbet. Ama yine de tercihimi yaptım.

5 adet tercih yaptım. Tercih Kılavuzunda Bursa Tüm İlçeler yazan bana uygun yerleri yazdım Tercih Listeme... Şansıma dedim yazdım. Umarım uzak bir yer çıkmaz. En azından yakın bir ilçe ya da benim ilçem çıkar, umudum o...

Bugün tercihler için son gündü. Yarından itibaren bir bekleyiştir başlayacak yine... Allahım cümlemizin hakkında hayırlısını nasip etsin. Umarım gönlümüzden geçen ve hakettiğimiz yerlere yerleşiriz...

Bekleyiş başlasın o zaman... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...