15 Şubat 2013 Cuma

Sınavların Ardından Ailecek Geçirilen Zamanlar...


Bu Cumartesi-Pazar Finallerimin ardından, Alışveriş Merkezinde vakit geçirdik Annem ve Babam ile. Bir önceki yazımda da söylemiştim. Benim için bir değişiklik oldu yine. Hastalığımın ilerlemesinden dolayı eskisi kadar dışarı çıkamıyor ve fazla gezemiyorum bilindiği üzere. O yüzden böyle zamanları fazlasıyla değerlendiriyorum.

Vakit bulduğumuzda ya da hava güzel ise çıkıyoruz dışarı zorunda kalmadıkça. Aksi takdirde, hem ben yoruluyorum hem de annemler. Hem soğuk hava şartları dahi etkiliyor çoğunlukla. O yüzden bu sıralar fazla dışarı çıkamıyorum evden. Durum bundan ibaret ama, umarım zamanla atlatılacak bu zamanlar da...

Bu haftasonu vaktimiz varken ve beraberken, annem ve babamla hem gezdik hem de ihtiyaçlarımızı giderdik işte. Ne zamandır bana bir bilgisayar altlığı alacağız diye konuşuyorduk. Diz ağrılarımın belki de bilgisayardan ötürü artış göstermiş olabileceğini söyleyen birçok kişi ve doktor oluyor çoğu zaman. Bundan ötürü IKEA'dan bir bilgisayar altlığı aldık bana. Kullanımı çok rahat bir altlık.



Fotoğraf benim çekimim değil, Google görsellerden alıntıdır. 

Hemen belli olmaz diz ağrıma etkisi ama, biraz değişiklik var gibi. Çünkü ben bilgisayarı çok kullanan biri olduğumdan, belki 3-4 gün dizlerimden bilgisayarın ayrı olması bile pozitif etki yaratmış olabilir. Sanki biraz değişiklik var gibi de... Aldığımızdan beri olduğunca altlıksız kullanmamaya uğraşıyorum bende bilgisayarı.


IKEA'da gezinirken, Değişik bir olay geldi başımıza bir de. Benim hastalığım ile baş eden bir aile ile tanıştık. Oğulları da benim gibi Kas Erimesi hastasıymış. Aynı hastanede, yani Hacettepe Üniversite'sinde kontrollerini yaptırıyormuş o da benim gibi. Birçok ortak noktamız var yanii.

Tanışma fırsatımız bizim aracılığımızla gerçekleşti. Hastalığımın ilerlemiş olmasından ötürü Avm'lerde Tekerlekli Sandalye'ye biniyorum. Hastanelerde vs'de. Ancak şu an kullanabildiğim yerler sınırlı, kış olmasından dolayı.Velhasıl konuya gelelim; Akülü Sandalye de aldık bana, aküsüz sandalyeden sonra, bu atak'ın çabuk geçmeyeceğini bildiğimiz için. Henüz kullanmamış olsam da... Annem ile babam karşımıza 2.'ye çıkışlarında, "Altlarındaki akülü sandalyenin kullanım süresini soralım bir," dediler. Bu girişimimizle baya konular açıldı. Her ne kadar o fazla konuşmasa da, Anne ve Babası ile, Ablası ile konuştuk.

Bu her iki aile içinde iyi bir fırsat oldu bence. Aynı rahatsızlığa ya da olaya mensup kişilerin, birbiriyle iletişim içinde olması hep avantajdır. Dertleri paylaşmak, birbirimize yardımcı olmak ve herhangi bir durumda haberdar edebilmek için... Görüşmek için sözleştik, telefonlaştık ve kızları ile de mailleştik. Güzel bir karşılaşmaydı ve tesadüftü. Her ne kadar şu söz yer alsa da hayatta;

‎"Hiç kimse ile tesadüfen karşılaşmazsınız.
Tesadüf diye bir şey yoktur.
Hiçbir şey şans eseri olmaz.
Hayat, şansın ve tesadüfün ürünü değildir."


Ve "Kimse boşu boşuna girmez hayatımıza." :)

İşte böyle. Cumartesi günü IKEA maceramız böyle geçti. Sonrasında Dünürleri de alıp ablamın çalıştığı iş yerinin arkasındaki AVM'ye gittik. Biraz da orada gezinip eve geçtik.

Pazar günkü sınavdan çıktıktan sonra da Anatolium'u gezdik. Annem ve benim için (tamam çoğunlukla benim için) güzel, babam için ise 3 saat sonrasında zorlaşan bir gezintiydi. :) 12'den 6'ya kadar gezindik. Öncelikle market alışverişi yaptık, bir şeyler atıştırdık. Bir süre bol bol gezindik. Daha sonra da telefonumun iyice iflas etmiş olmasının ardından, yeni bir telefon almanın şart olmasından ötürü telefon bakma turlarına geçtik. Epey araştırdıktan sonra içime en sineni almış ve ailemi de zorlamamış olarak almaktan dolayı mutluluk duyarak çıktım Anatolium'dan...



Şansım yaver gitti yanii biraz da Pazar günü. Avea'dan aldık içime sinen telefonu. Samsung Galaxy Ace...

Memnun muyum?
Yaklaşık 4 gündür kullanıyorum memnunum.

Annemin Avea hattını düzenli ödüyor olmasından ötürü indirim aldık telefonun fiyatı üzerinden de. Almayı düşünen olursa, tavsiye ederim. Ben pek bi eksik yanını görmedim şu ana kadar... Özelliklerini sıralayacak olursak;

. Kamera: 5 Mp,

. İşletim Sistemi: Android,

. Wi-Fi: Var.

Zaten benim aradığım özellikler de bu üçünden ibaretti. Dokunmatik almak hiç aklımda yoktu aslında ama, büyük konuşmamak gerekiyormuş demek ki. Bunu bir kez daha anlamış oldum.


İşte sınavlar ve ardından aile ile beraber bir haftasonu böyle geçti. Ailecek geçirilen zamana, paha biçilemez... :) Nice güzel haftasonlarına...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...