5 Nisan 2013 Cuma

Bu Sabah



Bu Sabah, kahvaltı sonrası böyle bir keyif anında (Fotoğraf önceki günlerden birinin keyif anından), Çay eşliğinde müzik dinlerken çalan bir şarkıyla eskilere daldım gittim.

Çalan şarkı benim eski zamanlarımdan değildi, ancak müzik çok güzel daldırdı eskilere beni...

O Şarkı Ne Miydi?

Geçtiğimiz yaz okuduğum Kristin Hannah'ın Ateşböceği Yolu kitabında, iki yakın arkadaş karakterinin Ateşböceği Yolu'nda söyledikleri şarkıydı. Bende duyup merakla bakmıştım o zaman. Şarkı 70'lerden bir şarkı, Paper Lace-Billy Don't Be A Hero....

 

Bugün telefonumdaki müzik listemi dinlerken annemle, mutfakta çay keyfiyle, sıra bu şarkıya geldi ve beni aldı eskilere götürdü. Şarkı eski diye belki de. :) 

Ardından çalan Elvis Presley'nin Blue Suede Shoes şarkısı ise, annemi eskilere götürdü. :) "Bizim zamanlarımızın şarkısı. :)" dedi yine... Beraber oynamayı da ihmal etmedik tabi. :)


Elvis Presley, eskilerin çok sevdiğim sanatçılarından... :) 


Sonra Annem dedi ki; "Bir ara Twist Twist vardı." Müzik konusunda çoğu söylenen şeyle ilgili bir bildiğim, bildiğim yoksa da anımsadığım vardır. Özellikle konu eskiler olunca... Ben durur muyum, aklıma şu şarkı geldi;


The Beatles-Twist And Shout... :) Bir zaman epey oynardım bu müzikle, 5-6 sene önceydi... Ama hala tutamam kendimi bu şarkıda...  



Bu sabah, işte böyle anımsamalar ile geçti. Eskilerden anılar, yüzümde gülümseme bırakan anımsamalar...

Aslında bu anımsamalar bazen öylesine sık ve uzun oluyor ki... :)

 Hayatımda Müzik'in ve Dans'ın yeri büyük. Bugün düşündüm de; mümkün olsaydı Dans konusunda da kendimi geliştirmeyi isterdim. Ama en azından müzik konusunda bir enstrümanı profesyonel çalma isteğimden vazgeçmeyeceğim, bu sene olmayacak olsa da...

Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...