8 Nisan 2013 Pazartesi

Pazar Olumlaması Ve Haftanın Değerlendirmesi



Şüphesiz ki, haftasonları mutluluğun ve dinlenmenin zamanlarındandır. (Didem KÖSE) 
Evet bunu şimdi uydurdum. İçimden geldi. :)


Annem ve Kağan ile geçirdiğimiz, sakin ve güzel bir günün ardından yazıyorum bu yazıyı. Bugünün güzel olmasını yavaş yavaş toparlanıyor olmama borçluyum. 

Bir de yarın gece, ablam İstanbul'a yıllık toplantı için gideceğinden ötürü, 3 günlüğüne de olsa, Annem, Ben, Kağan ve Babam, Ablam dönene kadar bizim evde olacağız. :) 
3 günlüğüne de olsa, evimize, odama, evimizde babama ve akraba ve arkadaşlarıma kavuşacağım. Bugünün güzelliğine ikinci sebepte buydu...


Ve bu hafta güzel şeyler yaşadım ve güzel kararlar aldım... Birçok şeyin farkına vardım, ve sanırım yavaş yavaş da hastalığımda iyileşmeye doğru yol aldım... 

Bu bir değerlendirme yazısı oldu daha çok, ama iyileştiğimin bir göstergesi de yukarıdaki fotoğraftır. :) Mutluluğumun ve iyileşmeye başladığımın bir resmiyeti daha...



Ve beni bir mutlu eden şey de var ki, bugün gerçekleşen, O da isteksizliğimin geçerek ders çalışma çabalarıma da bir can gelmesi... Son 1 ay kalmış olmasına rağmen daha birçok ünite var çalışılacak. Daha önceden de söylemiştim, Sınavsız İkinci Üniversite'de Sosyoloji okuduğumu... Şükür geri döndü içimdeki ilham ve ders çalışma hevesi... :)



Ve derse tamamen odaklanmamı ilgi düzeyimi arttırmayı sağlayan sözler, Etik Dersinin, 1. Ünitesinde yer alan Mutluluk ve Hazzı Temel Alan Yaklaşım konusunda Demokritos'un sözleri oldu... 

İşte not aldığım o sözler; 

"Mutluluk da ruhundur, mutsuzluk da."

Ve

"Ruh, mutlu-mutsuz varlığın durağıdır." :)

Demokritos, Etiği ele alan ilk filozof. Ve beni derse tamamen döndüren yetenekli filozof, ne güzel söylemiş de mi ama? :))

İşte böyle, bir hafta geçti ve toparlanma gerçekleşti bu hafta. Ve devamı gelecek de bu toparlanmanın inşallah...

Bir Pazar yazısının sonuna geldik. Beni ve bu haftanın Olumlama yazısını buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım sıkılmamışsınızdır. 

Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...