6 Mayıs 2013 Pazartesi

Fotoğraflarla 1 Haftam - #4


2 haftadır Pazar akşamı yazacağım diye uğraşsam da, yorgunluktan hep Pazartesi gününe kalan Fotoğraflarla 1 Haftam'ın 4. yazısındayız... Önceki yazılarım için Buraya bakabilirsiniz. :)



Bu hafta, yani geçtiğimiz hafta, Aöf vizelerinin olacağı haftaydı. Ve sonunda vizeleri bitirdik. Bu hafta bir şeyin farkın vardım; Bu sefer yersiz bir sıkıntı yapmışım kendime sınavlarla ilgili. İlk sene yeni bir bölüme ve evde okuma işine alışamamamdan ötürü olsa gerek, kendimi fazla kastım.

İçtenlikle söylüyorum ki, kasmaya gerek kalmadan da yapabileceğime inanıyorum. Belki biraz daha uzun sürecek. Ama bundan sonra hayatımı olduğunca az stressiz yaşamak istiyorum.



Haftaya Kağan ile oynayarak başladık. :) Artık sevdiğimiz müzikler eşliğinde oynamaya başladık. Kollar, sallanma esnasında havada kalmış. Annem güzel yakalamış bu kareyi. :)


Hafta boyu tekrarlarla geçti. Ama Perşembe günü anlayamadığım belalı dersim Sembolik Mantık dersine bakayım dedim. Belki bu sefer anlarım. Olmadı efendim, yine anlayamadım. :D


Cuma sabahı uyandığımda, daha yatağımdan kalkmadan başta deprem oluyor sandığım, ancak sonradan çok şiddetli bir baş dönmesi olduğunu anladığım bir şeyle karşılaştım. 

Gün boyu sürdü bu baş dönmesi, perişan etti beni. Dengemi sarstı, kulaklarımı çınlattı. İyi olmaya yakın, annemin ayranı toparladı beni. Ayran milli içkimiz mi bi yorumum yok ama benim kurtarıcım olduğu kesin! :)


Ve Cuma günü tüm günü yatarak geçirdiğim yetmedi, Cumartesi günü de devam etti. Şükür ki şiddeti azalmış derecede. Sınav esnasında kısa sürdü ama sınav sonrasında epey sürdü. Sonucunda yine ayran kurtardı beni. :) Ayran için en güzel slogan bence, "İçtikçe İyi Hissedeceksin!" :))


Biz Ailecek Cumartesinden Yazı getirdik. Misal; Kağan şimdiden şort giymeye başladı. Anlaşılıyor ki, bu yaz çok sıcak olacak... :)


Cumartesi günü, sınav sonrası annemleri almaya gittik eve babamla, biz gezmeye gittik, ablamı da işe bıraktık. Ablam ile Kağan'ın arabadaki halleri buydu... Bu ayıcık yenilir. :)


Ablamı işyerine bırakıp, onun işyerinde biraz takıldıktan sonra, İkea'ya gittik. İkea'nın giriş katında boy ölçme aynaları var. Kağan aynaları çok seviyor. 

Kağan'ın bu haftaki fotoğrafları, en sevdiğim fotoğrafları arasına girdi. :))


İkea'daki bu divan şeklindeki koltuğu gördünüz mü bilmiyorum. Ama biz aradığımız yataklı kategorisinde bu sene bu koltuğu önceden beğenmiştik. Bu koltuktan yaptırmayı düşünüyoruz, benim odam için. Aynı zamanda Kağan'ın yatağı olacak çünkü. 

Bu koltuğun göründüğü üzere, 3 çekmece haznesi bulunmakta. Ancak o çekmece kısmını alttan çekince de, çekmecelerin üzerine kurulmuş tahta yatak kasnağı çıkıyor. Kanepenin üstündeki minderin birini koymanız halinde de çift yatak oluyor böylece... :) 

Valla divan tarzı koltukları çok severim. Ben ilk gördüğümde de çok hoşlanmıştım. Benim odama çok yakışacağına inanıyoruz... :) 


Cumartesi akşamı eve dönüşte, güneş böyle batmaktaydı. Gündüz tepemizde bize eşlik etti, Akşam da böyle güzel bir manzara ile eşlik etti bize. :) Evimizin Manzarasını özledim doğrusu... :)



Ve Cumartesi akşamı Mutlu mesut bir Didem fotoğrafı eve doğru giderken. 

Bir önceki yazımda yazdığım gibi sorunları çözmenin rahatlığı ve Babam, Annem ve Kağan ile olmanın ve birkaç hafta sonra ailecek dışarıya çıkmış olmanın mutluluğu bu. :) 

2-3 haftadır evdeydim. Bu haftasonu epey havamı aldım. Ama Yaz geldi, balkona çıkmak bile rahatlatır beni artık... :)  


Pazar gününün fotoğrafı ise buydu. Sınava gidip geldikten sonra, Kahvaltımızı yaptık. Kahvaltı sonrası keyif esnasında bu görüntü hakimdi, Dede-Torun görüntüsü. Hayatımdaki iki güzel erkek, Babam ve Yiğenim... :))


Güzel bir Haftayı böyle tamamladık işte... :) Babam ile vize sınavlarımın oturumları için yaptığımız kısa ve güzel yolculuklarla; Ve sonrasında Annem, Babam, Kağan ile geçirdiğimiz güzel gezmeler ile. :) Ve tabii, baş dönmesi nöbetlerimle bir de... Şükür ki bugün daha iyiyim. Umarım öyle olmaz bir daha...

Bu arada yaz geliyor. Dün kısa kollu giymeye başladım sonunda. Artık yazlıkları çıkarma vakti... 

Sıcaklarla Mutlu Haftalar... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...