11 Haziran 2013 Salı

Geri Döndüm




1 Haziran Günü, Aöf Finallerimin ilk günü sonrası, Annem ve Babamla geçirdiğimiz güzel bir günün ardından, eve dönerken güneşin batmaya hazırlanışı esnasında çekmiştim bu fotoğrafı. En sevdiğim fotoğraflar arasına girdi bu görüntü. (Bursa-İzmir Yolu)

O gün şöyle düşünmüştüm, Tüm karamsarlığım ve endişelerime rağmen; Bir güneş batıyor şimdi. Ve sanırım ülkem iyiye ve güzelliğe doğru gidecek. Birbirimizi anlamaktan geçen yollar, bizi barışa, güzelliklere ve birlikteliklere teşvik eden yollara götürecek...


Şimdi Geri Döndüm

Aöf Finallerimden sonrasında, bir süre yazamayacağımı açıklamıştım. Gerek bu sene yorulmuş olmam, gerekse üstüne Türkiye'min siyasi durumu ve olayları beni fazlasıyla etkilemişti son zamandır. Korku ve Endişe dolmuştum. Nasıl tepkisiz kalınabilir ki? Bilemiyorum. 

Dediğim gibi tepkisiz kalmak kolay değildi. Fazlasıyla kafama takmışlığımla rahatsızlandım. 3-4 gün kendime gelemedim. Ama sonrasında, ülkemin ve vatandaşlarımızın birlik ve beraberliğini gördükçe toparlandım. Bu sürede de biraz uzak kalmak durumunda kaldım Sosyal Medya'dan, elimden geldiğince. 

Şimdi iyiyim ve buradayım, Geri Döndüm. Hayatın ne göstereceği hiç belli olmuyormuş bu hayatta. Allahım ülkemize güzel günler göstersin inşallah. Ve bu geçirdiğimiz 2 hafta da, Olayların simgesi olan Gezi Parkı'nda gördüklerim şunlar oldu;

- Dayanışma

- Birlik Beraberlik

- Doğa Sevgisi

- Huzurlu Ortam Arayışı

- İstedikleri Dünyayı Kurmak İçin Uğraşan Yüreği Büyük İnsanlar

- Ve Provokasyonlara Karşı Durmaya Uğraşan, Kendi Medyasını da, Kendi Revirini de, Kendi Kütüphanesini, Mutfağını, Bakkalını, Camiisini ve daha nicesini kuran bir topluluk...


Kısacası benim ülkemde; Artık olmaz dediğimiz aykırı düşüncelerin birarada bulunuşu ve sadece ve sadece güzellik ve barış arayışında bulunan bir toplum var. 

Ve bu 2 haftada; O kadar çok "Helal Olsun" dedim ve yüreklendim ki... Ülkemin İnsanlarıyla Gurur Duyuyorum... :))


Artık buralardayım yine. Ve eskisinden daha müsait şekilde yazabileceğimi umuyorum... 

Görüşmek Üzere... :)


Not: Bu zamana kadar siyasete olduğunca yer vermedim burada, Son 2 yazımın haricinde. ( Ve Milli Bayram kutlamaları ve Baş Sağlıkları hariç ) Ama bu bir istisna idi... Umarım bir daha istisnaya gerek duymam. Burası benim kendimi ifade etme yerim. Ve olabildiğince sağlığım için uzak tutmaya uğraşıyorum kendimi, bir nebze de olsa. Facebook ve Twitter'da yazdığım kadar burada yazmıyorum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...