9 Eylül 2013 Pazartesi

Eve Dönüş



Resim; Antalya'dan döndükten sonra evimizde yeniden uyandığım sabah kendi tarafımdan çekilmiştir. :) Sonunda geldik, evimizi ve manzaramızı çok özlemiştim yine... :)


Eve döndüğümüzden beri bloğum hayatımı geriden takip ediyor maalesef. 
Eh bilirsiniz ki bazen tatile çıkınca veya tatilden dönünce insan çabuk adapte olamayabiliyor. 

Tatile çabuk adapte olmuştum da, sıcak ve bunaltıcı geçen bir yaz tatilinin dönüşünde epey yorulmuş ve bunalmış halde şehrimizle, evimizle, odamla hasret giderme çabalarına girince; bloğa sık bakma vakti bulsam da, yazma vakti bulamadım. :)

Eh Antalya'dan Bursa'ya gelince de, akşam üşümelerinin tadını çıkarmaya başladım bir de. :)
Geri yerleşmeler ve odamda sonbahar temizliğim de cabası. Annem bir yana bende epey yerleştim ve odamı tekrar düzene soktum. 

Şükür ki geldik buradayız. Tekrar hoşgeldim ve hoşgeldik... :)


Antalya-Bursa yolculuğumuza gelince; güzel ve eğlenceli bir yolculuktu.
Antalya çıkışından bu fotoğraf... :)



Dönüş yolculuğu huzur vericiydi. Kağan ile Babamın mola verdiğimiz sırada bir görüntüsü bu. Kütahya'ya doğru bir benzin istasyonunun kenarı burası... :) Ne kadar sevimli geliyor gözüme, maşallah. Yiğenimi ve ailemi çok seviyorum. :)


Yolculuk ve yol görüntümüz... Hava kapalı değildi, bulutların böyle göründüğüne bakmayın, bir süre sonra dağıldı. Böyle havada yolculuk nasıl olsun ki... Şükür güzeldi. :)


Ve Allaha şükür sağ salim önce şehrimiz Bursa'ya ve ablamlara, ertesi sabah da evimize kavuştuk. Bu resim de Gemlik'in girişinden. Arabada ne kadar çekebilirsem o kadar çektim.Aslında Gemlik'in girişinin fotoğrafları var ama bu sefer böyle oldu...

Ve; Gemlik'imizin girişi güzeldir. Deniz olan bir şehirden de dönsem Gemlik'e, bana huzur verir... :) 
Tekrar Hoşgeldik...

Bundan sonrasında kışa hazırlık ve hayata devam. 
Değişiklik ve tatil dinginliği herşeye rağmen güzeldi. :) Sonbahara da hoşgeldin demeli. 

Sevgilerimle... :)

Daha fazla fotoğraf için; 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...