31 Aralık 2013 Salı

Fotoğraflarla 1 Haftam - #30 - 2013'ün Sonu :)


Geldik senenin son Fotoğraflarla 1 Haftam yazısına... :) Bir sene acısıyla tatlısıyla ne kadar da çabuk geçti aslında, hayret doğrusu... :) Yılbaşından önceki son haftada neler olmuş bakalım? Yeni yılda belki Fotoğraflarla 1 Haftam 2014 diyerekten sıfırlarız sayacı. Bilemiyorum da pek ama düşünüyorum doğrusu... :)

Düne kadar olan resimleri paylaşacağım senenin son Fotoğraflarla 1 Haftam yazısında. :)

Tabii bir süredir şöyle diyordum;

Fotoğraflarla 1 Haftam yazılarım, geçtiğimiz haftayı fotoğraflarla değerlendirmek için yazdığım bir yazıdır. Yazmaya başladığımdan beri, haftalık olarak değerlendirmenin bana epey faydasının dokunduğunu farkediyorum. Bir haftayı nasıl geçirdiğimi, boşa geçirip geçirmediğimi gösteriyor bu yazılar... Bu sayede haftaya değişik başlıyorum. :)

Ve Tabii ki;

Önceki Fotoğraflarla 1 Haftam yazılarımı burada bulabilirsiniz. :)

Daha fazla fotoğraf için ise İnstagram sayfama buradan bakabilirsiniz. :)


Gelelim senenin son 1 haftasına... :)


Hafta başına Martin Eden kitabını bitirme kararlılığım ile başladım. :) Gündüz fırsat buldukça okumalarım yerini gece okumalarına bıraktı. Ve inatla bitirme çabalarına girdim. :) Ve Çarşamba günü başardım ve bitirdim. :) Yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz... :)


Gece okuma yapıp ışık da varken fotoğraf çekmek olmazdı. :) Yorganımın içinde yaslanmış duran Amy Lee Kartpostalım varken hem de... :) Amy Lee, eskilerden kalan kartpostallarımdan. Ben kartpostalları seviyorum ya... :) Hem ayraç olarak da çok yakışıyorlar kitaplara... :) 


Bu hafta bol bol Kağan'a alınan tren ile oynadılar babamla Kağan. :) Eh artık oynama zamanı geliyor yavaş yavaş dedik ama, bazen Kağan sinirlenip atabiliyor da trenleri. Ama çok güzel kovalıyor görmelisiniz. :) Bu resim, babam tren raylarını kurarken, Kağan'da yanında reklam izlerken. :)


Klip izlemelere devam tabii ki hala. :) Kağan'ın müzik kulağı var sanırım. Umarım da olur. Bana bazen müziğe de yatkınlığı olacakmış gibi geliyor doğrusu. :)


Bu hafta söz verdiğim gibi bir arkadaşıma (Pelin'ime) Merhamet'i izledim. :) Bir kısmını internetten izledim, o esnada da bu fotoğraf çıktı ortaya. Ben Burçin Terzioğlu'nu seviyorum, çok tatlı bir hanım. :) Başarılı da üstelik. Dün duydum, bu sıra annesini kaybetmiş. Çok üzüldüm, Allah sabır versin annesine de rahmet eylesin... :/ 


Bu da bizim yeni yıl için evimizin hediyesi. :) Annemden... :) Çaydanlık'ımızın yenilenmesi gerekiyordu, yeni seneye doğru denk geldi. :) Hayırlı uğurlu olsun evimize. :) Sizin de evinize dair aldığınız yeni yıl hediyeleriniz var mı? :)


Bu hafta denk geldi bir gün, Bana Herşey Yakışır'ı izledim. :) Ben üniversitede iken denk geldikçe izliyordum bu programı, bir de Buket, Pelin ve Alev ile gelirsek bizim öğrenci evimize bol şenlikli bir seyir oluyordu. :) Anladım ki bu hafta da, yalnız başına tadı çıkmıyor bu programın fazla. Annem de iş yapıyordu o saatlerde yine hem. Gerçi ben yalnız da seyretsem, anneme karşı orum yapıyorum, "Anne bak olmamış." diye. :) Annemle eğleniyoruz yine böyle de...


Pazar günü bıcı bıcımızı yaptık, benim odaya geçtik Kağan ile. :) Güneşi Beklerken'de reklam varken, videolar izledik Kağan ile... Pek ciddi de mi, uykusu gelmişti de paşamın. :) Maşallah kuzuma, bu yılda da bana bol bol tattırdı yine teyzelik duygusunu. :)


Dün güne hafif karanlık içinde başladık, annem Kağan ve ben. :) Sabah kahvaltısında bir fotoğraf çekeyim dedim hafif bir flaş ile, çok şirin değil mi kuzucuk ama maşallah. :) Bu resimle Kağan'ım ile yeni yılınızı kutluyoruz; sağlık sıhhat mutluluk ve huzur dolu bir yıl diliyoruz. :) Herşey gönlümüzce olsun... :)


Dün taktığım melek kolyem gibi, melekler bizimle olsun, iyilikler bizleri bulsun bu yıl. :) Allahım hepimizin yeni yıl dileklerini kabul etsin inşallah. :)


Bu da dün akşamdan yeni yıl sepetimiz. =) Kağan bizim hem yeni yıl hindimiz bu sene, hem de yeni yıl sepetimizin baş konuğu. Canımız o bizim, neşe kaynağımız... :) Son olarak, diliyorum bu sene de, evimizin ve ailemizin fertlerinin sağlığı ve neşesi eksik olmasın. :) 

Yeniyıl bol umutlar ile dolu dolu gelecek yinr. Allahım yeni yılı hem ülkemize hem de bizlere hayırlı bir yıl etsin. Mutluluk, sağlık ve bereket bizlerle olsun. Yeni yılımız kutlu ve mutlu, güzelliklerle dolu bir yıl olsun. :)

2014, 2013'ü aratmasın. Mutlu Seneler... 

Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...