14 Şubat 2014 Cuma

Büyümüşüz Meğer



Bazen zaman, imkan vermiyor büyüdüğümüzü görmemize... Biraz bekletiyor belki, ama zamanı gelince de bizi ya mutlu edecek derecede şaşırtıyor, ya da mutsuz edecek şekilde...

Biz büyüdükçe daha da büyüyor dertlerimiz ve geçiyor zaman ya hani, eskiye nazaran daha tutarsız şekilde. Unutuyoruz bazı şeyleri, hayat gayilesi adı altında. Unutmasakta es geçmek zorunda kalıyoruz bazen, hayatın yüklerine kapılıp. Ama gün geliyor büyüdüğümüzü anlıyoruz muhakkak...

Herkes büyür de, olgunlaşabilmeyi başarmaktır ya asıl maharet; Büyümüş de olgunlaşmışız bile, bunu anladım bu hafta yeniden. İşte söylemek istediğim bu...

Küçüklükten gelen küslükleri bırakmayı öğrenip, olgunlaşmayı öğrendiğimizi anladım. Küçük tartışmalar, küçük küslükler, küçük ayrılıklar, yıkmaya sebep değilmiş uzun zamanlı dostlukları.Ve uzun mesafeler engel değilmiş, çok iyi dostluklar kurup bir ömür boyu sürdürebilmeye...

İçimde arkadaşlıklara dair diyeceklerim vardı, işte bugün söylüyorum. Belli yaştan sonra arkadaşlıklarımızı sınayarak büyüdüğümüz hayatımızda, olgunlaştığımızı farketmek beni mutlu etti bu hafta... Çok tartıştık, çok barıştık, çok mutlu olup çok üzüldük yer yer de bu yaşımıza kadar, küçüklüğümden gelen arkadaşlarımla... Onca zaman yaşadıklarımıza rağmen, bozulsaydı dostluklar çok kırılacak ve incinecektim biliyorum.

Ama şimdilerde, artık barışılmaz dediğimiz anlarda bile özlemlerimizin; öfkeleri ve kötü yola sapabilecek sözleri es geçebildiğini görmek beni mutlu etti bu hafta yeniden. :) Bu mutluluk verici değil mi sizce de? Eski dostluklar veya yeni dostluklar; her dostluk mutlaka sınanmalıymış birçok kez; daha çok güçlenmesi için. Hayat bunu gösteriyor bize sürekli...

Kısacası; araya uzaklık girmesi ile mesafelerin girdiğini düşündüğüm dostluğumuz, yıkılmamış. Eskisi gibi süremeyeceğini bilsem de bundan sonra hep, yine de bitmediğini görmek güzel. Eskisi gibi sürmeyeceğini bildiğim nokta, hayat gayilesi adı altında bir sebep yine işte. Ve yaşananlar, büyüdüğümüz ve olgunlaştığımız gerçeği... Kimbilir belki zamanla, hayatlarımızı ele aldıktan sonra, eskisi gibi de toparlanırız görüşmelerimiz konusunda yine... :)


Hayat; büyüdüğümüzü gösterirken, beraber büyüdüğümüz arkadaşlarımızı elimizden almasın yine de... Dostluklar önemlidir, hayat gayilesi adı altında yitip gitmesinler dilerim...

Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...