3 Mart 2014 Pazartesi

Not Aldım Veya Not Ettim - #6 - Sezen Aksu'yu Gördüm...


Not Almak Veya Not Etmek... Bu yazı dizisinde hayatımın içinden not aldıklarımı, sevdiğim veya hoşlanmadığım şeylerden not ettiklerimi, düşüncelerimi ve kaydetmek istediklerimi göreceksiniz... :)

Daha önceki "Not Aldım Veya Not Ettim" yazısı altında notlarımı okumak isterseniz buraya tık tık... :)


Şüphem yok ki, geride bıraktığımız hafta benim için 2014'ün ilk kötü geçen haftasıydı. Ve son olmasını da diliyorum. Gerek nazar dedim, gerek kullandığım tedavi amaçlı ilacın yan etkileri... Açıkçası ikisinin de etkisinin hat safhada etkilediklerini biliyorum... :)

Ama bunlara rağmen notlarım var bu haftaya dair de, çok çarpıcı noktalarım var üstelik. :) Buyrun konumuza geçelim... 



* Ah Rüyalar... 

-Öncelikle uyku halimin, huzursuzluğumun ve nefes darlığımın azaldığı ve geçmeye başladığı Cuma sabahına uyandığım zamandan başlamak istiyorum. Ki başlık bu durumla ilgili... Cuma sabahına uyandığımda, Sezen Aksu'nun yanından geldim. Garipti, çok ama çok garipti. Şöyle bir şey var ki, rüyalarıma etkilendiğim ölçüde değer veren biriyim. :) Bu doğru, çünkü gerek bilinçaltı gerek de hayal dünyasının şekillendiği yerlerden biri rüyalarımız. :) 

-Rüyama geçece olursak; annemlerin yanından kaybolduğum yetmezmiş gibi, sabahın köründe (çünkü rüyaları aslında uyanmaya yakın anımızda, kısacık saniyeler diliminde görürmüşüz "bilimsel gerçek") Sezen Aksu'nun klip çekiminde gördüm kendimi. Doğrudur, çok severim Sezen Aksu'nun sesini ve şarkılarını, öpecek kadar da sevimli bulurum. Ama rüyamda da olsa öpeceğimi düşünmemiştim. :) Gittim Sezen Aksu ile sohbet ettim, yanağından da öptüm efendim. :) Bana ne dedi biliyor musunuz? "Seninle video klip çekilmez ki böyle ama" (Ve bir kahkaha patlattı orda) :)

-Komik ama değil mi? Tamam, benim için çok komikti ama. :) İşin garip yanı, bu sıra Sezen Aksu'yu az dinlemiş olduğumu farkettim. Rüyama girmesi ondan da garip geldi biraz. Bazı rüyalar sanki bilinçaltı değil de, mesaj verir gibi. "Yok canım" dedim bende elbet, ne mesaj verebilir ki bu rüya bana. Hiç... :)

* Rüyalar Demişken;

- Bu sabaha da garip uyanmasam olmaz gibiydi. Güzel bir Pazar'a uyanmışken, aklımda bir söz vardı. Bu kesinlikle bilinçaltımın bir fikir vermesiydi bana. Kesinlikle inandığım da bir söz aslında... Evet bazı rüyalar tamamen bilinçaltı eseri değilse de, bazıları da birşeyin bir yolunu düşünürken fikir veren cinstendir. buna inanırım çünkü, bilinçaltımla fikir yürütmeye bayılırım bazen. Biraz garip bir durum gibi, evet... :)

- Sabah uyandığımda şu söz vardı aklımda, yani rüyamda ben karşımdakine söylüyordum; Birine yükselişte olan ağacını göstereceksen asla dalını koparmasına izin verme. Dalını kopartan, ağacını kökünden sökebilir... Didem Köse (02.03.2014-Pazar / 10:52)

- Bu söze kulak verin derim sizde. Çünkü benim hayatımda değer verdiğim bir içeriğe sahiptir kendisi... :)

* Uyku Halleri

- Uyku hallerine aşık olmayı seviyor olsam da, bu hafta içinde bulunduğum sıkıcı durumdan ötürü aşırısının da aşırısını görmüş olarak söylüyorum ki; kesinlikle aşırısı çekilmez oluyormuş. Ben sandığım kadar uykucu değilim belki de. Bu duruma çok ama çok sevindim. Dozunda uyuyan bir insan olabilmek güzel. Ama aşırısını istemek çok fena. Boşuna demiyorlar, herşeyin fazlası zarar diye. Kendi uykulu ve dalgın halimi çekemedim. Bayık gözlerle gününü geçiren ve bir türlü kendine gelemeyen o kişi, ben olmamalıyım... :) İyiki de değilmişim yani... :)

- Haftanın Not Aldım yazısını güzel bir şarkı ile sonlandıracağım. Bu hafta çok dinlediğim bir parça olan; Ayla Dikmen- Sensiz Yaşamam... Eski şarkılardan öyle dolu dolu güzel şarkılar var ki bence, bazen sanki eskilerde bir parça da olsa yaşamış gibi oluyorum dinlerken, garip hissediyorum... :)


Okuduğunuz için teşekkür ederim. Benim için yine çok eğlenceli bir yazı oldu... Hele ki, bu sabah uyandığımda bilinçaltımdan aldığım o not... Teşekkürler kendime... :) İnsanın kendisini sevmesi garip değil değil mi? Ben kendimi sevmezsem, dünyaya nasıl aydınlık dolu bakabilirim ki? Ailemi ve kendimi seviyorum...

Not; Bu not işini çok seviyorum. Çok sevdiğimden ötürü de, bazen sanırım çok not alıyorum. Tamam sustum ben. :) Mutlu haftasonları ve mutlu günler... :)

* Bu yazıya ne resmi eklesem dedim dedim, en sonunda Antalya Akvaryum'da çektiğimiz resimlerden eklemek geldi aklıma. Sualtı da rüyalar gibi uçsuz bucaksız ve eşsiz gelmez mi size de? :) Bana öyle geliyor da... Hem vatos ne de güler yüzlü değil mi? :)

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...