29 Haziran 2014 Pazar

Not Aldım Veya Not Ettim - #15 - #TatilHavası


Not Almak Veya Not Etmek... Bu yazı dizisinde hayatımın içinden not aldıklarımı, sevdiğim veya hoşlanmadığım şeylerden not ettiklerimi, düşüncelerimi ve kaydetmek istediklerimi göreceksiniz... :)

Daha önceki "Not Aldım Veya Not Ettim" yazısı altında notlarımı okumak isterseniz buraya tık tık... :)


Tatil Havası...



Yaz geldiği zaman bir tatil havasına giriyorum ki, çıkarabilene aşk olsun. :) Bu sıralar feci şekilde Antalya'ya gitme zamanımız gelsin diye bekliyorum. Gün ortasında kendimi, "deniz kenarında otururken, kitap okurken veya denize girmeden önce "çok yanmasam bari bugün telaşında bulma isteğim" içinde buluyorum. Bir de şu gördüğünüz resimdeki gibi, deniz resimlerini kafamda canlandırmakta ve klasik olarak deniz kenarı-kumsal gördükçe ve evimizin önündeki kocaman denizi görünce "Ahh" diye içlenmekle meşgul oluyorum...

Bloğumun facebook sayfasında da dediğim gibi, (Bloğumun facebook sayfası burada) "Biyolojik saatim tatil tatil diye sayıklamaya başlar oldu." 10 gün kalmasına rağmen Antalya yolculuğumuza, bir sıkıntıdır bir değişiklik arayışıdır ve en çok da bir özlemdir gidiyor. :) Ben yazı ve yaz mevsiminin güzel oturmalarını da çok seven biriyim. "Yaşayacağım yeri seçebilecek olsam eğer -ki böyle bir durumda Gemlik'ten vazgeçmem gerek ve yapamam sanırım bunu- kış mevsimi kısa, yaz mevsimi ise uzun olan bir yer seçerdim." derim hep...

Kısaca birçoğumuzun içinde olduğu durum gibi, Tatil Havası'na girmiş durumdayım. Hazırlıklar başlamak üzere bu ara. Ne olacak benim bu tatil sevdam bilmiyorum... :) Ama her insanın yola çıkmadan önceki garip huzursuzluğu ve bir yere sığamama hali var üzerimde. Dilerim tüm yolculuğa çıkacaklar olarak, güzel yolculuklar ve tatiller geçiririz... :)

Tatil Hazırlıkları



Bruno Catalona'nın Eksik Heykeller eserlerinden biri, Fransa... 
Resim internetten alıntıdır. 

Tatil hazırlıkları yaparken; evdeki herşeye ihtiyacınız varmış gibi hissediyor musunuz sizde benim gibi? "Evet" dediğinizi duyar gibiyim. Bu sıra hazırlıkları yine yazmaya erkenden başladım. Böylece, kulaklıktan-telefon şarjlarına, en sevdiğim küpemden-mp3'üme ve defterlerimden-okuyacağım kitaplarıma kadar unutmamam gereken bir çok şeyi not alıyorum aklıma geldikçe...

Tatil Hazırlıkları ile ilgili birkaç yazı gelecektir benden, bu hafta içinde inşallah. Ama bu yazıyı okuyan olursa sormak istiyorum; sizler hazırlıklarınızı neye göre şekillendiriyorsunuz ve kendinizi herşeyi almamak için nasıl tutuyorsunuz? Eskisi gibi değilsem de artık, yine de ihtiyaçları göz önüne alırken pek bir kararsız olabiliyorum. Bayan içgüdüsü işte... :)


Ve Bir Not Daha; Eskimedim, deneyerek öğrendim ve akıllandım. :)

Eski bir arkadaşım derdiki; "Eskiden kısasa kısas kelimesini çok kullanırdın sen" Bugün aklıma bu geldi nedense. "Ergen zamanlarımda bazen umursamaz olabiliyormuşum demek ki." demiştim bende. Ve bir daha gençliğimin ilk zamanlarındaki gibi, umursamaz ve kısasa kısas tavırlarda olmamayı tercih ettim hep. Ve bugün düşündüm de, "Umursamaz olmak gerek bazen belki de." Seni hep üzeni, hep üzeni ve hep üzeni el üstünde değil de, biraz kendinden uzakta tutup düşünmesini sağlamak gerekli aslında. Yavaş yavaş akıllanıyor ve öğreniyorum işte kendimce...

Artık umursamaz değilim ama tahammül sınırlarım aşıldığında pek de iyi olduğum söylenemez... Beni her fırsatta üzmeyi tercih edeni, üstelik yanımda değil uzağımda bulunmayı tercih edeni, zorlamamaya karar verdim. Garip davrananı anlamaya çalışmaya uğraştığım sıralarda, hep uzak tutulduğumda ve garip tavırlarla karşılaştıkça her yolu denedim. Çabaladım, çok çabaladım. Ama baktım olmuyor bıraktım...

Yani bu sıra diyorum ki; Benim sabrımın sınırını aşmak pek kolay olmadı bu zamana kadar. Ama sabrımı zorlayana da şans yerine zaman tanımam gerektiğini anladım artık. Yani Kısasa kısas deyimini fazla kullanmıyorum artık. Ama öğrendim ve akıllandım diyorum...


Haftanın Şarkısı olabilecek 2 adet şarkım var bu hafta;

Bu hafta çoğunlukla tatil hallerimden bahsetmişken,  tatili anımsatan 2 şarkı ile sonlandırayım diyorum bu yazımı. Geçen sene bana tatili anımsatan şarkı Özgün'ün Tatil şarkısıydı. Ve çoğunlukla da yaz tatilini anımsatan şarkıdır Sertab Erener'in Turuncu albümünden Kumsalda şarkısı... Kararsız gibi görünmüş olabilirim ama, bu seçenekler aklınızda bulunsun yine de...

Ve bu yaz için yeni iki şarkı eklemek gerek diyorum. Bu şarkılardan biri Murat Boz & Gülşen-İltimas, Diğeri de Yalın-Yeniden... :) 

Bu yaz için en favori şarkılarımı sunduktan sonra da, bitirebilirim bu yazıyı. Ben bu aralar çok tatil havasına girdim cidden, bu yazının teması Tatildi. Tatile dair birkaç yazı daha gelir inşallah. Sevgilerimle... :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...