30 Ağustos 2014 Cumartesi

İnternet Günlüğüm - #8 - Ağustos


2014'ün Ağustos ayına da eriştiğimize bazen inanamıyorum doğrusu. Yoğun ama güzel geçen bir Ağustos ayını bitirmek üzereyiz... Birkaç zamandır yazamadığım zamanların acısını, yine bir İnternet Günlüğüm yazısı ile dindirmek istedim bugün. Ben hazırım, anlatmaya başlıyorum. :)



Yoğun geçiyor Ağustos ve bitecek bile 2 güne. 2 hafta önce üstteki Pazar gününün trafiği kadar yoğun akıyor günlerimiz. Daha doğrusu bu yaz tamamen yoğun geçti benim için. Ama kalabalığı ve yoğunluğu seviyorum neyse ki... Antalya 2014 tatilimizden sonra, biraz rahatsızlanmıştık. 2-3 hafta geçti iyileştik şükür...

Şimdi de 1 haftadır Antalya'dan dayımlar misafirimiz; Mero'm, Dayım, Yengem, İnci'm, Dedem buradalar; ayın 22'sinden beri... Onlardan 3 gün kadar sonra da Saniye teyzem ile Kamil amcam geldiler. Şenlikli evimiz şükür yani... Dayımlar burada değiller Saniye teyzemler geldiğinden beri ama, Mero'm bizim evde kuzenim Gizoş'um ile... Bu durum benim için tabii ki büyük değişiklik oldu, sabah akşam onlarla beraber vakit geçirebilmek çok güzel oldu... :)


Günler bu hafta, misafir karşılamak, nişan hazırlıkları ve gezme çabaları ile geçti. Bu arada nişanlanan ben değilim, zira bir aday adayı dahi yok zaten... :) Annemin kuzeni nişanlandı, Allah tamamına erdirir inşallah...

Gezmeler kız kıza vakit geçirmeler, üstteki resimlerimizde görüldüğü gibi, bu hafta içinden bir gün Gizem ve Meryem ile Alışveriş Merkezi gezmemizden. Ve o gün anladım ki, gerçekten buna ihtiyacım varmış epeydir. Enerjimi biraz olsun atabildiğimi ve içimdeki bir şeyler yapabilme aşkını yeniden dindirebildiğimi hissediyorum. Güzel bir aileye ve güzel dostlara sahip olduğuma seviniyorum yine bu sıra bol bol. İçimde düşündüklerim çok, şükrettiklerimin çok olduğu kadar... İyiyim bu sıra, Allahım eksikliklerini aratmasın sevdiklerimizin ve misafirlerimizin...


Ve Kalabalık İçinde Kendini Dinlemek, Benim Meşguliyetlerimden Sadece Biri...


Ve bu yoğunlukta kendimi de deneyimlemiş ve yenilenmiş gibi hissediyorum birkaç gündür. Kalabalıkta ve sevdiğin topluluklar arasında da kendini dinleyebiliyor ve dinlenebiliyormuş insan... Birçok karar aldım esasında kendim adına ve gerçekleştirebilmeye çalışacağıma dair de söz verdim. Dilerim başarırım ne diyeyim, bunu canı gönülden istiyorum...

Kalabalık arasında vakit geçirirken mutlu mesut; kendimden biraz uzaklaşmamın, kendimi daha iyi düşünmeme faydası oldu doğrusu. Bunu daha iyi anladım. İnsanın kendini dinlemesi, sadece yalnızken değil bazen kalabalıkken de mümkün olabiliyor yani. Yeterki istesin insan, mutlu olmak için çabalasın hayat boyu...

Dediğim gibi, hayatım boyunca karar almalarımdan vazgeçmeyeceğim sanırım. Benim kararlarım vardır bilindik, çoğu gün karar aldım şunu yapacağım veya şunu yapmayacağım derim. Bu konuda eskiden çok sık karar değiştirirdim mesela. Şimdi farkediyorum da, artık eskisi gibi değişken değil köklü kararlar alıyorum. Ve biliyorum ki bir süredir bundan ötürü de mutluyum...

Her ne kadar 2014 adına ara sıra, nasıl geçtiğini anlayamadım desem de; köklü kararlarımla ve daha dingin geçiyor bu sene. Ağustosu da öyle böyle bitiriyoruz yarın işte...

Ağustos adına birşeyler yazmayı düşündüğümde aklıma net olarak kendi adıma aldığım kararlarım geldi. Evet insanız, her insanın artısı eksisi olur işte. Bu eksi durumlarımdan biri şudur benim, iddia etme sorunum. Doğru bildiğim konu üzerinde iddia edişime ve ani heyecanlanma anlarıma, öz eleştirimle beraber ek eleştiriler aldım. Bu durumu değiştirmek için planladım ve başaracağım diyorum şimdi. Öz-eleştiri önemli değil mi sonuçta? :)


Kendimi eleştirdim, eleştirildim ve nihayetinde şu an daha iyiyim. Damla'm ile, Mero'm ile ve Gizem'im ile geçen güzel günler yaşadım Ağustos ayında. Dedikleri doğru aslında, yanımda sevdiğim ve yanında rahat hissettiğim bir kişi dahi olsa mutlu olurum ben. Yeter ki sevdiklerimiz eksik olmasın yanımızdan ve hayatımızdan...

Böyle geçti bir Ağustos daha, birçok yazısı eksik kaldı ama gelecek inşallah önümüzdeki günlerde. Ve yine ekliyorum sevgilerimle... :)


Not: 30 Ağustos Zafer Bayramımız Kutlu Olsun... Allahım bu ülke adına kanlarını dökmüş tüm şehitlerimizin ruhlarını şad eylesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...