28 Ekim 2014 Salı

Kışa Doğru Yaklaştık...


"Kışa doğru yaklaştık, kış modunu kuşandık..." Aynen bu cümlemdeki modumdayım 2 gündür iyice, soğukta kalmak pek benim harcım değil çünkü. Ve dünden itibaren havalar yukarıdaki gibi... Kendi kendime nasıl bir yoldan çıkıp, bu sıralar neler yaptığımdan ve neden toparlanamadığımdan bahsetmek isterken, bu yazıyı yazarken buldum kendimi... :)

Bu sıra kendimi daha çok yazar ve daha çok da kafamda birşeyler kurarken buluyorum. Soğukların kaslarımı kontrol etme çabasına girdiği bu günlerde, ağrılarımdan ötürü bıraktığım egzersizlerime yeniden dönüş için de çaba gösteriyorum aynı zamanda... Yani dün yağmurla artan ve öncesinde de hakim olmaya başlayan soğuk hava dalgası beni sardı sarmaladı resmen. 2 hafta öncesine kadar "Bu sene kaslarım pek etkilenmedi soğuktan" derken, kendi şom ağzımın etkisiyle dediğime tutuldum işte bu ara. Ah benim şom ağzım sağolsun...

Kol kaslarımda şişmelerden ötürü ağrılarım oluyor çoğunlukla bu sıra. Sanırım bu sıralar ders çalışmalarıma başlamam da kaslarımdaki olumsuzlukları harekete geçiriyor iyice. Malum yazarak çalıştığım için, kaslarımı bir de bu açıdan zorluyorum ister istemez. Ama yine de bir şeyler için çabalamayı sürdürme uğraşımdayım... Kendi kendime yazmalarıma geri döndüm, kendimi geliştirmeye uğraşıyorum; derken günlerim geçiyor işte...

Bu sıralar bloğa biraz daha az yazar oldum ama telafi edeceğim yeniden inşallah. Bu sıralar böyleyim işte. Kendimi bir an ağrılarımla uğraşırken buluyorum, bir an da ders çalışırken buluyorum. sık sık da Kağan'ımla oynarken buluyorum kendimi... Ama beni zorlayan geceleri uykumdan ağrılarımdan dolayı gördüğüm sıkıntılı rüyalarımdan uyanmam oluyor. Bakalım, yazarak çalışmalarıma yeniden alışırım da toparlanırım bir an önce inşallah... :)


İşte haftaya da bu şartlar altında devam ederek başladık, şükür uğraşıp gidiyoruz işte... Dün Kağan'ım ile takılırken, birden şapka takıp geldi kuzum. Canımın içi kuzum, hayretler arasında ona şapkanın nasıl yakıştığına bakıp duruyorum şimdi fotoğraflardan maşallah. :) Şapka takmayan kuzumun kafasında bu kış şapka ve bereleri daha sık göreceğiz gibime geliyor...


Bende dün taktım Kağan'ımdan sonra şapkayı ama bana yakışmadı kuzum gibi. Beraber fotoğraf çekelim bari dedim ama dikkati çabuk dağıldı kuzumun bu seferde. Ama ikimizde gülüyoruz yine kuzumla. :) Yani mutlu ama biraz yoğunum ağrılardan ötürü bu sıra. Ama iyiyiz yine de, soğuklara alıştıkça iyice toparlanacağım. Hastalıklardan ve ağrılardan uzak mutlu günler bizlerin olsun inşallah. 

Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...