21 Kasım 2014 Cuma

Okuyoruz Biz...

Ben bu yazıyı yazarken Kağan Efem, 2. yaşını bitireli 4 ay oldu...  


Bu sıralar oldukça okuyoruz biz, resim 2 gün öncesinden. :) Üstteki resmi çekerken de, aklımda hayaller vardı yine; Henüz okumamızın olmadığı bir yaştayız (yeğenim adına konuşuyorum), ama o günler de gelecek ve biz kuzumla sonunu getirebildiğimiz kitap okuma anlarını da yaşayacağız (Çünkü henüz dikkat kapasitemiz yaşımıza göre düşük). Sonra yan yana kitap okuduğumuz zamanlar da gelecek. Ve teyze-yeğen güzel kitap okuma anlarının tadını çıkaracağız inşallah... :)

2 gün önce telefonuma yukarıdaki kare yansıyınca, aklımda zaten olan hayaller yine hücuma geçti. Ne güzel odaklanmış kuzum maşallah. :) Tamam itiraf ediyorum; kitabı bu tarzda tutan oydu ancak ters tutuyordu. Bende düzeltip bu pozu yakaladım kaçırmadan. Sonra baktım bir süre boyunca resimdeki gibi durup sayfaları karıştırarak kitabına bakıyor. Odaklanmasına ve kitaba bakışlarına hayran hayran hayallere daldım bende...

Aslında sanki yakın geleceğe dair konuşuyormuşum gibime geliyor yine buraya yazarken, oysa okul çağımıza 4-5 senemiz daha var. Ama öyle hızlı büyüyor ki, hiçbir büyük hareketini ona uzak göremediğimi farkediyorum yavaş yavaş...

Başlık okuyoruz biz ama; "Okuyoruz" dediysem, gerek kendimiz uyduruyoruz hikayeyi gerekse de yazanı o izin verdiği veya odaklandığı müddetçe okuyoruz ona. Şekiller ve renkler üzerine yoğunlaşıyoruz bir süredir. Bazen seslendiriyoruz, bazen isimlerini söyleyip nasıl olduklarını taklit ediyoruz. Kitap okuyoruzdan çok yorumluyoruz yani. Bir süredir öğretici karton kitaplarla ilgileniyoruz ama yavaş yavaş hikaye kitaplarına da geçmeye yaklaştık bu sıra. Öğrenmeye devam yani... :)


Ve bu hafta yazamayışımın sebebi; bu hafta bitişinden sonra 2 hafta kalan vizelerime hazırlanmalarımı sürdürmemdi. Ciddi ciddi okuyorum yani ben... Bu yazıyı da 2 gün gecikmeli olarak bugün yazabildim, çünkü hala tam anlamıyla çalışamadığım bir dersim daha var. Yoğunlaştım iyice derslerime... 

Benim için hafta içi yoğun geçti, hafta sonu ise dinginlikle ve verimli geçer yine inşallah... Sevgilerimle... :)

Not; Maşallah demeden geçmeyelim lütfen. Cümlemize maşallah benden ve hayırlı Cumalar... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...