15 Mart 2015 Pazar

Seviyorum... #3 - Saklı Düşler


Bu haftanın şarkısı benim için, Cengiz Kurtoğlu'ndan Saklı Düşler parçasıydı. Sebebi ise şu, Beni Böyle Sev'in 83. bölümünden finaline kadar daha bu hafta izledim bitirdim; bazen gece, bazen de gündüz... Sanırım 84.bölümün sonuydu, Reyhan ve Mazhar için bu şarkıyla klip vardı. Nasıl kaçırmışım bu şarkıyı dedim, o andan itibaren hafta başından beri dinlemeden duramaz oldum... Dilime takıldı adeta... :)

Dinleyin göreceksiniz, çok zarif bir şarkı... Bundan 10 sene kadar önce Cengiz Kurtoğlu'nu sevmezdim. Daha doğrusu, biraz eski parçalarını dinleye dinleye yılmıştım o zamanlar. :) Son kirada oturduğumuz evde, karşı komşularımız ev sahibimizdi. Büyük oğulları Uğur abi, evde olduğu zamanlar genelde Cengiz Kurtoğlu çalardı. Bende gerek kız kardeşi Ayşegül ablam, gerekse de annesi Fatma teyzem ile oturup sohbet etmeye ve onlarla vakit geçirmeye bayılırdım. Evde olduğum bazı günler veya akşamlar onlarda olurdum. Çok dinlemiştim yani küçüklüğümde Cengiz Kurtoğlu'nu...


Şöyle bir durumdu benimki; hani süreki biri dinle çok seveceksin, izle çok beğeneceksin der ya, sizde de gereksiz bir antisempati oluşur. Hani bir dur ben karar vereyim dersiniz. Onun gibi değilse de tam olarak, buna benzer birşeydi. Ama şimdiye hiçbir etkisi kalmadı... Oradan taşındığımızda, Cengiz Kurtoğlu'nun sesini bile özler olmuştum. Daha sonralarda da çok dinledim. Ve Cengiz Kurtoğlu'nu dinlemeyi seviyorum artık ciddi ciddi... :) Ve bu şarkı ister istemez, o zamanları hatırlattı bana tüm hafta ve hatırlatmaya da devam ediyor...

Cengiz Kurtoğlu sevilmeyecek bir insan değil, sesi de şarkıları da arabesk'in en güzel ve en naif örneklerinden bence. Hiç dinlemediyseniz, Saklı Düşler'e bir şans verin. 
Benden size gelsin bu şarkı, Mutlu dinlemeler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...