13 Nisan 2015 Pazartesi

Korktuklarımız Gelmesin Başımıza İnşallah!


Korkularımız, korktuklarımız; kendimiz adına görünüyor olsa da, büyük ölçüde sevdiklerimiz adına gelişiyor... Bir rüya esir alıyor bazen, tüm gününüzü şekillendiriyor. Ve iç dünyanızı talan ediyor resmen. Yeni hafta bu sabah benim için böyle başladı işte... Allahım bizleri sevdiklerimizle ve sevdiklerimiz adına korkularımızla sınamasın inşallah...


Sabaha uyanmadan hemen öncesinde gözümü açamadığım korkunç bir rüya, bugünün sabahını şekillendirdi adeta. "An'ı kaçırmamaya, sevdiklerimi korumaya ve kollamaya çalışıyorum. Bu rüyada neyin nesi" dedim ister istemez. Korkunç ötesi bir rüyaydı. Etkisinin geçmesi için dualar ettim, sakinleşmeye çalıştım ama içim sıkılmadan duramadım akşama kadar... 

Bu durumda etkisi olan en büyük sebep, sıkıntılı bir gece geçirmemdi bir de. Dün yediğim çiğ lahana salatası dokundu diye düşünüyorum. Oysa daha önceden de yemiştim ve dokunmamıştı. Ama bilemiyorum... Gece de, sabah da zor geçti benim için dün gece yani... 

Sonrasında o rüya, günümü engelleyemediğim ağlamalarımla ve iç sıkıntılarımla ağrılı bir gün olarak geçirmeme sebep oldu... Dün ağrı kesici alıp yatmıştım, bugün Uzay Terapi'de gündüz tekrar bir ilaç aldım. Ama ara ara mide ağrım geri geliyor, nefesimi eskisi kadar kesmese de. Halsiz düşürdü tüm bu durumlar nihayetinde iyiden iyiye...


"Berbat bir durum, Allahım düşmanımın başına vermesin; ne korktuğu ile sınasın, ne de korktuğu ile korkutsun" demek istedim. Ben haftaya korku dolu başladım, stres ve sıkıntılar ile doluydu günüm. Şimdi daha iyiyim ama, biraz yorgun düştüm sanırım. Allahım uzak etsin, kötü rüyaların ve kötü düşüncelerin esiri olmayalım inşallah... 

Ve güzel bir hafta olsun yine de, hepimiz için. Sevgiler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...