12 Nisan 2015 Pazar

Pazar Yazısı - #14 - #VizelerKapıda


Haftasonuna kadar, o ders diğer ders ve oyun vakitlerimiz derken baktım ki haftasonuna gelmişiz yine. Bu sıra kitap okumak ve bol yazı yazamamak büyük sıkıntım oldu yine. E malum, yine derslerin yoğunluğu dahilinde, çoğunlukla odak noktam her boş vakitte derslerim oldu. Geri kalan vakitlerim ise hep dolu çok şükür. Bahar gelmemekte ısrarcı ama vizeler kapıda yani, önümüzdeki haftasonu vizelerimiz var. :) 

Bu sefer şikayetçi değilim derken, yazı yazamıyor oluşum beni epey sıkıyormuş yine, anladım yeniden. :) Ama bu gidisati bir duzene koyup ilerlemek, sonra vizeler yaklaştıkça onun sürükkediği kadarıyla devam etmek bu işin kabullendiğim hali... Önümüzdeki haftasonu vizeler var yine. Benim ne yaptığımı soracak olursanız; 5 ders bitti, bitmek üzere olan son 2 ders kaldı. Haftaya 7 dersten vizelere gireceğim. Her vize zamanı gerilmek adetten, bende sınav yaklaşana kadar geriliyorum biraz. Bugünün sabahına sınava elim bomboş gittiğini görerek uyandım. Vizeler başlasın da, Sonrası yine sakinlik biliyorum... :)

İşte böyle geçiyor günler. Bitmek üzere olan haftasonu ise, dünü annem ile keyif dolu anlarla, sonrasında da yine ders çalışmalarla geçti...



Keyif kahvesi içtik dün annemle. Hem toksinlerden arınmak hem de keyfimize keyif katmak için. Nescafeyi yalnız içiyorum da, Şu Türk Kahvesini yalnız içmeyi pek sevmediğimi farkettim. Dün kahvaltı sonrası bir yandan sohbet ile kahvemizi yudumladık, bir yandan plan ve programımı yaptım. Güzel keyifli bir gündü işte. Anne ile içiliyorsa Türk kahvesi, yine şükredilir benim için. Her anımıza bin şükür... 

Bu Pazar yazısı da haftayı anlatmak ile başlasın dedim. Pazar'a ise geç uyanarak ve hareketlerle yeni hafta için hazırlanmaya başlayarak başladık. Direncim tam, keyfim yerinde tüm olan bitenlere ve bir türlü toparlanamayan havalara rağmen. Vizeler bittikten sonra kalabalık ve yoğun günler başlayacak, bu sıra onları düşünmeden edemiyoruz ailecek... 2 akraba düğünü, bir de bizim Kağanımızın sünnet mevzuusu var, bahar bitmeden... Kış bitmesin istediği kadar, düğün mevsimi geliyor ister istemez. Durumlar karışık, kafalar dopdolu...

Ama yine de; Mutlu ve istediğimiz kadar verimli bir Pazar geçsin inşallah... Önümüzdeki haftalar dilediğimiz gibi başlasın ve bitsin. Mutluluğumuz da, işlerimizin bütünlüğü de daim olsun inşallah. Mutlu Pazarlar... :)


Ve haftanın ve bugünün şarkıları bence Rosalinda ve Marimar... Thalia'yı bilir misiniz bilmem, ben kendisini çok severdim ve severim. Marimar'ı ve Rosalinda şarkılarını, yani gençliğimizin pembe dizilerinin şarkılarını söyleyen güzel sanatçı kendisi. Ve birçok pembe dizide de başrol oynayan sanatçı... Bu sıra çok dinler oldum yine Thalia'yı, seve seve. Dilimden düşmüyor adeta, sizde dinleyin istedim. 

Buradan Rosalinda'yı, Buradan da Marimar'ı dinleyebilirsiniz. Sevgiler.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...