30 Haziran 2015 Salı

1 Yıl Sonra Aynı Poz (2014 Haziran ve 2015 Haziranı)

*Bloğumun ismini Yıllar Geçerken yapmamın sebebi, zamanın değerini bilmeye çalıştığımdan ve çoğu zaman çok çabuk geçiyor zaman diye söylenip durmamdan ötürüydü. Yıllar Geçerken hayatıma hakim olmayı sürdürmeye çalışıyorum, değerini bilmeye çalışıyorum her günümün. Blog ismimden ve geçmiş ile şimdiyi bağdaştırabiliyor olmaktan da mutluyum... :)


Yıllar geçmeden duramıyor malum; geçmiş zaman ve şimdiki zaman kavramı bir araya gelince de, içine geleceği de almış gibi hoş hissettiriyor insanı. Bu karşılaştırma, 4 gün gecikmiş bir karşılaştırma esasında. Geçmiş sene Haziran'ından şimdiki zamana 1 yıl 4 gün geçmiş tam. Aynı pozu vermeye çalıştım bugün, başarılı olabilmiş miyim sizce? Bence oldu ama... 


Bugünün öğlen eğlencesi sağdaki fotoğraf oldu, ikinci denememde ortaya çıkan fotoğraf bu... Birincisinde tam alamadım suratımı ama ikincide oldu. Aynısı gibi yapabilmem kolay değil, uğraşmak istemedim de fazla. Sadece ifadeyi biraz aynı yapabilmeye çalıştım, bir de pozu tabii ki. "Yıllar Geçerken" kavramı ile bir çalışma olsun istedim yine, bloğumun ismini yaşatmaya analiz yaparak devam yani... Aslında resimlere bakarak, 1 senede geçen birçok şeyi de düşünmedim değil tabii. Neyse...

Haziran 2014'ten Haziran 2015'e 1 Yıl 4 gün Geçtiğini gösteren resimlere baktığımda, benim hissettiğim şu ki;
1. Saçlarımı kestirmiştim kışın ama yine uzadı. Çok farkedilmiyor belki. Ama kısa saç yine çok yakışıyormuş gibi gözüktü gözüme.
2. Sanki yüzüm de süzülmüş değil mi biraz? :D

Tamam ikinci maddede abartmış olabilirim durumu. Ama bence çok hoş oldu bu iki resim. Böyle fotoğraflar oldum olası hoşuma gidiyor. Ama değişen bir şey yok gibi benim iki görüntüm arasında Allahım bozmasın, genel olarak, şükür ki daha iyiyim geçen seneye göre...

Yıllar Geçiyor demeden geçemedim yine işte. Sevgiler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...