14 Haziran 2015 Pazar

Pazar Yazısı #17 - Yaz Vakti Örgü


Yaz vakti örgüye tutuldu yine gönlüm, yine örgü örmeye dönmüş bulunmaktayım. Hem de yazın geldiği bu günlerde, evet. Ama hala ellerim tam olarak terlemiyor olduğuna göre, vaktidir hala örgü örmenin... :) 

Akıl birkaç noktaya odaklanmış ve işin içinden istediği gibi çıkamıyorken, kafayı el işine odaklanarak boşaltmak mümkün. Bana çok iyi geliyor, boncuk işi ile ilgilenmek, örgü örmek, boya yapmak, oje sürmek ve aklınıza gelebilecek herşey. Yeter ki elimin altında uğraştığım bir iş olsun. İki işi bir arada yapmak, elini meşgul ederken düşünmekle de mümkün yani... 

Saniye teyzem burada iken, iki yumak elimde kalan ince tüylü gri yumağı birleştirip değerlendirmek için çocuk yeleği başlatmıştı bana. Ama 1 ters 1 düz olarak başlattığı kenarlar hoşuma gitmemişti nedense. Dün başlattığı yeleğin ön tarafının ilk kısmını kendi kafamca kol kesimi yaparak epey saçmalamamın ardından kenara bıraktım. Bu sabah ise pazar kahvaltımız sonrası çay keyfimizde, dün bulduğum başka bir örnekle kendim başladım; üstteki fotoğrafta görüldüğü gibi... 

Başladığım ve yapmayı amaçladığım yeleğin örneği burada. İnterneti kullanmasını bilince, feci yararlı bence. Kullanabildiğimi düşünüyorum bu açıdan, ama bazen çoğumuz bağımlı gibi fazlaca da oturabiliyoruz bilgisayar başında tabii... Bu örneği yaparım gibime geliyor kısaca. Şimdiye kadar, bunun kadar kolay görünen kesim görmedim. Bu Pazar buna odaklanarak devam ediyorum güne işte. :) Sizler el işi olarak neler ile ilgileniyorsunuz acaba? Yorumlarınızı beklerim...

Bunlar haricinde, bu sıra çok sık dinlediğim bir şarkıyla veda edeyim. 2 sezondur ekrana sıkı sıkı tutunduran Medcezir bu Cuma final verdi. Son zamanların en güzel dizilerinden biriydi bence, çoğunlukla internetten takip etsem de. Toygar Işıklı'nın Sen Yanımdayken şarkısı da, benim şarkı listemde yerini aldı geçen hafta itibariyle. Yaz boyu dinlenebilir, yaz akşamlarına feci yakışır bence. 

Toygar Işıklı - Sen Yanımdayken İle Mutlu Pazarlar Dilerim hepimize... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...