15 Aralık 2015 Salı

Kasım Hüzünler, Aralık Umutlar İçerir - (Bu Yazı Sürpriz Ve Mutluluk Da İçerir)


Kasım hüzünlerle, Aralık umutlarla gelir-geçer bana göre. Her ay'ı bir kefeye koyarım da, nedense Kasım'a tam bir şey söyleyemem ne zamandır. Her ayın kendine göre hüznü hakim her birimizce, ama Kasım'ın hüznü bende nedense bambaşka. Eylül-Ekim Sonbahar başlangıcını, Kasım ise bir senenin daha bitiyor oluşunun hüznünü içerir kendinde. Kasım'da bulanık görür gözlerim daha çok, zihnim biraz flu ve geceler daha bir güzdür sanki bende... Neden bilmiyorum, bu birkaç senedir hep böyle. Sevmem diye bir şey söz konusu olmasa da; yeri hüzün anlamında ayrı olan aylardan ilki Mart ise, diğeri de kesinlikle Kasım'dır benim için...



Oysa üstteki resimler Kasım'dan olmasına rağmen, Aralık'a diyecek olumlu daha çok şeyim var. Kasım'da hüzünlü düşünürüm daha çok mesela, Aralık'ta ise umutla. Çünkü Kasım Ocak'a daha uzak olsa da, Aralık yeni bir seneyi müjdelerken, Kasım bir senenin daha bitiyor olduğunun hüznünü verir bana. Ne kadar garip düşüncelerim değil mi aslında, yazarken iyice anladım bende...

Bu sene daha iyi farkettim ki; Kasım bitsin de, Aralık bitmesin isterim mesela ben. Şüphesiz, Kasım ayında farkettirilmiş bir hüznüm saklı elbette. Ama bu hüznü her kasım geldiğinde yaşıyor olmaktan vazgeçebilmişim bu sene, ama hissiyatı kalmış bir tek işte. Hem Kasım'ın hem de o hüznün... Demek istediğim o ki; Kasım'da geçmişi düşünüp, Aralık'ta geleceğe dair planlar yapmak daha mümkündür bence. Kasım ayına öyle bir mutluluk sığdırmam gerek ki belki de, Aralık'a giderken mutlu etsin en azından. Ben bu konuda da biraz karmaşığım bu yönden sanırım, yazmasam olmazdı dediğim fikirlerimle cümlelerimi içeren bu yazıyı yazmadan edemedim... Kasım'dan Çok Aralık'ı Sevenler Topluluğu bile kurarım bence bu konuda.. :) Sizce durum nedir bu konuda?



Ve bugünümün mutluluğu, Mero'mdan gelen sürpriz paketimdi. Dedim ya, bu yazım sürpriz ve mutluluk da içeriyor... :)

Annem ve sevgili dostum Meromun, bana bugünkü sürprizlerini de 2015'in en güzel anlarından biri olarak tarihime geçirdim. Bu sene başında yaptıkları sürprizim gibi unutulmaz sürprizlere imza atmaya devam ediyorlar hayatımda, canlarım benim iyi ki hayatımdasınız. Bu sene başındaki Mero'mun sürprizi de bana cesaret veren bir hediyemdi mesela, okumadı iseniz veya tekrar okumak isterseniz yazısı da burada... 

Bugün anladım ki; Meromdan aldığım her hediye çoğunlukla bana bir şeyler öğreten ve mesajlar veren türden. Bazı anlar da, bazı insanlar da öğretir birçok şeyi insana ya; Meromdan hatıra birçok şeyin bana verdiği mesajları oluyor aslında, yine aynısı oldu. Bugünkü sürprizlerimden aldığım mesaj da; beni önemsediği ve benim onu daha da iyi anlamam gereken noktaların varlığı idi, farkettim. Dostumla aramızda kurulan bağlantıların her biri özel, bu pakette özeldi. Çünkü içinde Ateşböceği Yolu'nun ikinci kitabı vardı, bu kitapla ilgili anılarımız var sonuçta... :)


Epeydir okumayı istediğim kitabıma kavuştum yani bugün, dostumla en sevdiğimiz ortak kitabımız Kristin Hannah - Ateşböceği Yolu'nun devamı olan "Ateşböceğinin Şarkısı" kitabı da artık elimde. Bu yeni yıl adına Meromdan hediyem olarak kabul ettim; ilk kitap benden ona, ikinci kitap da ondan bana hatıra oldu böylece...
Sonra Çavdar Tarlasında Çocuklar ise, okumayı istediğim diğer bir kitaptı. Eski okuma hallerime bir an önce dinlenip dönmem gerek, fazlasıyla sabırsızım her iki kitabı da okumak için... Ah bir de gül sabunum ve gül kremimi unutmamak gerek. Dostumun cildimi ve sağlığımı düşünmesini yerim ben, maşallah bize. Hediyeler anlamlı olduğu zaman daha da özel hissettiriyor insana kendini sonuçta... Dostumu da, annemi de pek çok seviyorum...

Bugünün mutluluğu resimdeki güzelliklerimle somut halde idi; dostumun, ailemin ve sevdiklerimin varlığına şükür... Bugünün konusu bunlardı işte benim için; sürpriz paketim ile uzaktaki dostumla yine mesajlı bağlantı kurduk ve Aralık'ın sonuna doğru yaklaşıyorken yeni yıl adına plan kurmalarım da başladı bugün... İçimde güzel hislerim, yorgun da olsam mutluluklarıma şükredişlerim var... Aralık'ın tadını çıkarmaya devam ediyorum, Aralık'ı dolu dolu geçirmeye çalışarak. Sevgilerimle... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...