6 Aralık 2015 Pazar

Pazar Yazısı #24 - Geçmiş'li Şimdi'li Bir Yazı...



Bir Pazar yazısı ile dönmek yeniden, iyi olur dedim bugün. Döne döne bir hal oldum, Sonbahar'dan öncesi gibi sık yazamaz oldum epeydir çünkü; Neyse vardır bir hayır bunda da. Sebebi resimde de gördüğünüz gibi, bugün de devam eden ders hallerim elbette. Önümüzdeki haftasonu sınavlar var. İnşallah atlatacağız zamanı gelince bu sınavları da... :)

Bazen sıkılıyorum bazen dinleniyorum, derslere çalışa çalışa bir hal oluyorum. Ama yatağa yattığımda, çalışmalarımı bitirdiğime mutlu da oluyorum. Derken geçti zaman böyle, sınav yaklaştı bile. Aklımda binbir türlü tilki dolanırken, "dersler var" deyip ertelemek hoşuma gitmiyor bir tek. Yazacağım deyip de yazamadığım anılarımız oldu, en çok da bunlara üzülüyorum...



Bugün akrabalarımız yanımızda idi, beraber takıldık öğleden akşama kadar.. Kalabalık bir günü, beraberce ve keyifle geçirdik yine çok şükür. Yatmadan önce ev sakinlemişken yazıyorum şimdi... Aklımda ne zamandır Cumalıkız anısının resimlerini de paylaşmak vardı, ama kısmet olmamıştı. Bugün bu yazıma sıkıştırmak mümkündür diye düşündüm bende. Ayrı bir yazı yazacak kadar çok resmimiz yok, Cumalıkızık gezimiz hakkında; tarihi evleriyle ve köy evlerinde halkın yaptıkları ev yemekleri ve açtıkları gözlemeleriyle dolu bir köy. Kasım ayı'nın ortası idi biz gittiğimizde, 15.11.2015 Pazar günü idi. Hafif serin ve hafif güneşli bir gündü... :)

Arnavut kaldırımlı sokakları sebebiyle, annem babam halam ve eniştem gezerken; akülü tekerlekli sandalyemde sahlep yapan bir çiftin tezgahının yanında oturdum ben. Köyün orta yerinden başlayıp üst sokaklarına kadar görebildiğim tezgahları vardı gözümün önünde. Elimde kitabım, nabız yokladım o bölgede; geleni, gideni ve köylüsü ile... Gölyazı gezimizde de aynısını yapmıştım, dönmeden önce oturup nabız yoklamıştım orada da. Cumalıkızık'takiler de hallerinden mutluydu yine ama trafiğin akışkanlığı yüzünden köyün orta yerinden geçen bir sürü arabanın geçişi hem gezenler hem de köylü açısından iyi bir şey değildi bence. Sanırım küçük yerlerde en büyük sorun buymuş yani, anlamış oldum bunu iyice... Gölyazı gezi yazımız da burada...

Bazen oluyor hatırlıyor, anımsıyor ve es geçmemek için can atıyorum. Bu zamanları da blog günlüğüme eklemek için can attım işte yine... Arabada annem ve halamla çekindiğimiz fotoğraflar ve okulun bahçesindeki park yerindeki arabamıza giderken gördüğümüz Atatürk resmi önünde çektiğim babamın fotoğrafı da ve geriye kalan babamın çektiği pozlar; o günün esas pozlarından birkaçı işte...

O günden bu zamana kadar derslerden ve soğuklardan gezemez olduk pek. Epeydir derslerle haşır neşir iken, bir yandan da sınav günlerimde sınavlar sonrasında gezmeyi düşlüyorum bir yandan Alışveriş Merkezlerinde; kışın benim yerlerim soğuklardan sebep oralar işte. Bakalım sınav günlerinde kısmet olacak inşallah hayırlısıyla... Bitti işte bir hafta daha böyle, sınav haftasına girdik. Mutlu bir hafta ve bol başarılar olsun cümlemize...

Sevgiler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...