31 Aralık 2015 Perşembe

Yeniyıla Girmeden, 6 Kolaj İle 2015 Kritiğim


2015 bitmeden dedikodusunu iyice çıtlatmalı diyorum... :) Neler yaşamadık ki, anıların belki de birazı burada demek hiç yanlış olmaz. Belki de bugün diğer senelere göre hüzünlü olmam bu sebepten, oysa ne çok severim ben yılbaşlarını hüzünle değildir mutlulukladır... 2015 için dilediğim gibi; 2015'e çok anı ve çok olay sığdırdık. Sağlık ve mutlulukla, nice senelere olsun darısı inşallah... 

Bu sene yanımızda olan, uzakta da olsa bizi yalnız bırakmayan ve hüznümüzde bile derdimizi derdi bilen herkese teşekkürüm. Bir yılı daha bitirirken yanımda olanların önümüzdeki senede de yanımızda olmasını diliyorum...



Mayıs 2015 Kağanımız Sünnet Oldu;

Senenin en zor zamanlarıydı hiç şüphesiz. Yanımızda kivramız akrabalarımızın desteğiyle atlattık nihayetinde... Uykusuz geceler, ağrılı günler, değişen huylar ve meydana çıkan korkular... Bir sünnet yapılacaksa, kesinlikle küçükken yapılmalı olgusunu bir kez daha meydana koymuş olduk. Çok şükür atlattık bu sene ama korkusu da sıkıntısı da ayrı geçti. Nihayetinde rahatlığa eriştiğimizde, zamanın nasıl geçtiğini sormayın en iyisi... Çok şükür geldi geçti... :)



Kutlamalar, Pasta Kesmeler;

Bu sene epey pasta kesmişiz, bu yazı için resimleri düzenlerken esas gerçekle karşılaştım. 7-8den kesinlikle fazla. Bende olan resimlerde sadece 5 tanesi var. :) Ailecek doğum günlerimizin haricinde; Ablamların yakınımıza taşınmaları, Kağanımın kreşe başlaması, ablamın ehliyet sınavını geçmesi, ablamın ehliyetini alması, ablamın yeni bir iş bulması ve bunun gibi birçok sebebimiz oldu. Şimdi düşünüyorum da, dolu dolu bir yıl olmuş cidden. İyi ki resimleri biriktiriyorum ve yazıyorum diyorum birkaç gündür yine, insan bunları yapmayınca birkaç ay öncesini bile unutabiliyormuş doğrusu. Çok şükür kutlalarımıza... 



2015 Yılında Sahip Olduğum Sürprizlerimm; 

Doğum günümde Antalya'dan dayım-yengem ve Meromun düşünüp benim için pasta aldırmaları, Damla'mın mısır patlatıp tabağa mum dikip değişik bir pasta seçeneğine imza atması, Pelin'imin bana bir doğum günü hediyesi yollaması; bunlar doğum günümün sürprizleri idi. Ve hepsine nasıl teşekkür etsem az diyorum, sürprizlere doyamadım resmen 2015'te. Ben özel miyim bilmiyorum ama benim özel mi özel sevdiklerim var, yanımda ve hayatımda bulunan... İyi ki varlar...

Ve resmin alt kısmında olan iki resim ise, Meromun bana yolladığı yılbaşı hediyelerim ve senenin başında yolladığı cesaret veren hediyem. Öyle özel, öyle düşünceli bir hediye ki... Diyecek lafım tükeniyor işte, hayatımda olduğun için teşekkür ederim dostum.. :)


3 Şehire Gitmişiz; Antalya-İstanbul Ankara...

Şubat ayında Antalya'da idik; babamın bilardo maçına tek başına gideceği durumu söz konusuydu başta, ama sonradan annem ve bende dahil olduk bu plana. Kağanım babaannesigil ile iken, biz Antalya'ya gittik bir haftalığına. 1 haftaya sığdırılabilecek güzel bir tatil oldu bizlere; Dedem, dayım-yengem-İncim ve Merom ile... :)

Temmuz ayında Ankara'da idik; sürpriz bir gelişme oldu, planı bile yoktu. Saniye teyzem ve Kamil amcamı iade-i ziyaret yapmış olduk. İlk resim ve son resim Ankara yolculuğumun resimleri...

Ve Mayıs'ın başında İstanbul'da idik; Annemin teyze kızının düğününe gittik, o gece Pelinimlerde kaldık ve hasret giderdik. 1 gecenin yetemeyeceğini de görmüş olduk böylece. Ama bir sürelik de olsa özlemi giderebiliyor olduğunu gördük... Pelin, benim üniversiteden arkadaşım...

2016'da daha uzun süreli şehirler arası sevdiklerimizle görüşebilmeyi umuyorum... :)



Düğünlerimiz Ve Gezmelerimiz Oldu;

Nisan Ayında Emre Abimin ve Mayıs başında da Neslihan ablamın düğünü vardı. Bol kalabalıkla, çok beraberlikle ve mutlu kalplerle sona eren güzel günler geçti...

2015 senesinde, Gölyazı ve Cumalıkızık gezilerimiz oldu. Gölyazı'na annem babam ve ben, Cumalıkızık'a da Mercan halam, Hüseyin eniştem, annem-babam ve ben gittik... Ve bu gezdiğimiz yerlerde en sevdiğim yer, Gölyazı oldu. Ama Cumalıkızık kötü olduğundan değil, arnavut kaldırımları sebebiyetiyle Cumalıkızık'ı gezemediğimden. :) Neyse bu yazının sonunu getirsem iyi olacak; o çok anı biriktirmişiz ki yine, zor olacak 2015'i geride bırakmak... 

2015;

Misafirlerimizin, mutluluklarımızın, elbette hüzünlerimizin ve tartışmalarımızın da eksik olmadığı bir sene idi. Allahım ağız tadı versin ve 2016'da da 2015'teki gibi sorunlarımızla başa çıkmayı nasip etsin. Öyle böyle, bir yılı daha geride bırakıyoruz işte... Sağlık, mutluluk, başarı ve hüzünlerle-sorunlarla başa çıkabilmek nasip olsun önümüzdeki seneye de... 

Son kutlamam olsun bu; 2016'da

 Barışın, mutluluğun, güzelliğin ve iyiliklerin hakim olduğu bir ülke ve bir dünya diliyorum bizlere...

Umutsuzlukların ve mutsuzlukların yerini, hayallerimizin varlığıyla dolu umutların yer aldığı; sevdiklerimizle dolu günler alsın... Hayallerimizin ve iyiye olan amaçlarımızın peşini asla bırakmayalım. 

Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...