3 Ocak 2016 Pazar

Pazar Yazısı #25 - Yılın İlk Yazısı, Yılın İlk Pazar'ı


2016'ın 3. gününde olabiliriz, ama benim aklım hem yeni yıla girmeden önceki akşamda hem de yeni günün o ilk gününde hala. Hani ailecek tatil olmasının verdiği ve ailenin her ferdinin ortak ve tek yapmak istediği birarada olup oturmak ve bir şeyler yapmak olan ailecek bir gün boyunca evin içinde daha çok birarada bulunma şansına sahip olduğumuz şu güzel iki gün... Yılbaşı bitti ama etkisi içimde kaldı işte biraz... 


Tombala başka ne zaman oynanıyor ki mesela böyle? Ne zaman yılbaşının ilk günündeki gibi oturup ailecek bir arada bu kadar bol bulunabiliyoruz, keyif anlarımızı 1 günün tamamına yayarak? Diğer günler de mümkün olduğu oluyor elbet ama bu kadar değil ki. 

3 senedir yılın ilk günü haricinde hep bir koşuşturma içinde geçiyor tatil anlarımız bile. Ama çok şükür yılın ilk gününe hakimiz 3 senedir, dolu dolu yaşıyoruz günün her anını... Film seyrediyoruz, oturarak boş sohbet ediyoruz, dolu dolu tv karşısında takılıyor ve keyif çatıyoruz. Bir güne sığdırabilmek tüm keyif anlarımızı, her anımıza kısmet olmuyor artık iş hayatına kapılıp gittikçe maalesef... Çok şükür geçirdik bu senenin ilk gününü de, dolu dolu işte... Yıl boyunca da böyle anlarımızı ayırabiliriz inşallah birbirimize, 2016'da.

Ne izledik peki bu sene 1 Ocak'ta?; Titanların Savaşı... Benim filme şahsi puanım, 7 oldu. :)


Yılın ilk günü demişken, bugün de yılın ilk Pazar'ı. Her yıl bir ilk daha yaşıyoruz işte. Bir öyle bir böyle, derken geçiyor günler yine. Bu Pazar, 20 gün sonra gireceğim finallerimi ve bu sene adına yapmak istediklerimi düşleyip duruyorum. Yazıyı bitirdikten sonra da planlarımı yenileyeceğim bu sebeple. Her sene değişiyor günler, planların belki içeriği değişiyor ama kendisi değişmiyor çok şükür. Ben plansız nasıl hesap ederim, içimi doldururum daha başka bilmiyorum. Plan olmuş hayatım ve bundan feci haz alıyorum. Buna da çok şükür...

Ne var biliyor musunuz bir de bu sıra düşündüğüm? 2016 adına bu sene hiçbir şey dilemedim; şu olsun, şu da olsun, bunu da yapayım gibisinden. Sağlık ve mutlulukla sevdiklerimle birarada olayım ve hayallerimin peşinden koşabileyim istedim bir tek. Bir cümleyle istediğim bu oldu 2016 adına... Şimdi bana bir tek bunlar adına daha çok çabalamak kalıyor elbet, biliyorum. Ama neden olmuyor düşünürken, korkulara ve olur mu'lara fazla kapıldığımı gördüm 2015 senesinde. 2016'da bunlara da son vermeyi diliyorum kendim adına. Umudu zirvede tutup, umutsuzluğu en geride bırakmam gerek...

Çok okumayı ve çok yazmayı istiyorum bu çerçevede, o zaman sağlıkla sevdiklerimin yanındayken kendimi iyice gerçekleştirebilir ve toparlanabilirim daha çok bu sene.Bu Pazar böyle bir Pazar işte. Düşünerek, planlayarak ve akla hayale sığar hale getirerek birçok şeyi, korkularımı geride umudumu ise ön planda tutmaya çalışarak daha çok mutlu olmaya çalışacağım bu sene... Hepimiz için hayırlısı olur inşallah, mutlu bir Pazar akşamı olsun hepimiz için. Sevgiler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...