21 Ekim 2016 Cuma

İyi Olacak


İyi olacak diye düşündüğüm ne varsa, bir şekilde sabrıma destek oluyor. Kötü düşünmekse aynı orantıda tüketiyor beni. Geçmişte ve şimdilerde birçok kez deneyip kendimi iyi olacağına karşı alıştırdıkça ve böyle telkinler verdikçe kendime, hayatın daha fazla üstesinden gelebildiğimi gördüm ve görüyorum... Ve bu konuda birçok araştırmada var ki, ne yöne yönelirsen beyin de hayatınızı o tarafa doğru kontrol altına alabiliyor. Kötüyü düşünürseniz panik oluyor ve işleri daha da sarpa sardırıyor, iyiye yönelik düşünürseniz her şeyi olura yönlendiriyor en azından gidilecek yollara daha da iyi adapte edebiliyor beyin... Düşünce gücü diye bir şey var, düşünceleri ve de temennilerimizi yönlendirebileceğimiz artık kendi elimizde. Bunun varlığına bende inanıyorum, bir araştırmayı buradan okuyabilirsiniz...


Bu hafta iyi olacağına inanmak istediğim biri var, her şeyin yolunda gideceğine inandığımız ve düşündüğümüz bir ameliyata girecek bir akrabamız bugün. Sorarsanız bana kimdir diye; kendisini yakınen hiç tanımam ama içim çok yandı, sadece gençliğine, sevdiklerini daha yakından tanıyor oluşuma ve sadece akraba olduğumuza değil bir insanın ve insanların canının yandığına da yandım. Şifa bekliyor o Allahtan, iyi de olacak inşallah yine Allahın izniyle. Ama Allah biliyor ya, bir yandan da akrabamız için endişeliydim bu haftanın başında, bunu geri plana itmeyi ve sadece iyi olacağını düşünmeyi tercih ettim 2 gün önce. Bu genç çocuk benim lisede pek sevdiğim bir arkadaşımın da nişanlısı aynı zamanda. Allahım yakınlarına ve sevdiğine bağışlasın, tüm şifa bekleyenleri ve akrabamızı... Yarım kalmasın, yarım kalınmasın diliyorum...

Herşey iyi olacak diyorum ben bugün, Allahın her günü mübarektir ama müslümanlıkta bugünün de ayrı yeri olduğuna inanıyoruz. Dilerim bugün gireceği ameliyat çok güzel geçer ve Allahım hepimizin yüzüne bakar. Dualarım tüm şifa bekleyenlerle ve akrabamızla...

Dünyayı kurtaracaksa iyilik kurtaracak diyorlar, bende buna inanıyorum diye bugün bunu yazmak istedim. İyilik düşünüp, iyilik bulalım inşallah. Kötü enerjilere yönelmeyip, iyi enerjilere yönelelim. Ve biz insanlar, güçlerimizi birleştirdikçe daha iyiye gideceğimize inanıyorum. İyi olacak diye inandığımız ne varsa, bugün yine iyiye gitsin ve iyi şeyler olsun dilerim. Dualarınız hepimizle olsun, benim dualarım ve iyi dileklerim hepimizle. Bugün iyi dileklerle ve inançlarımla iyi haberler bekliyorum, dünyanın ve hayatlarımızın iyiye gitmesi adına her iyi haberi bekliyorum yine...

Güzel günler-iyi günler bize gelmez Hz. Mevlana'nın da dediği gibi, o zaman bizim güzel günlere gidebilme gücümüz hep içimizde olmalı. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...