20 Temmuz 2017 Perşembe

Harun Kolçak...



Dün gece Harun Kolçak hayatını kaybetti şeklinde ilk haberi okuduğumda, herhalde yine bir yanlış haberdir, diye düşünmüştüm. Ama sonra ard arda gördüğüm haberler ve instagram paylaşımları yalan değil doğru haber olduğunu anlamama sebep oldu. Harun Kolçak dün yatırılmış olduğu hastanede hayatını kaybetmiş. Hepimizin başı sağolsun, Gemlik'te sıklıkla görüp mutlu olduğumuz Eşref Kolçak'a da Allahım sabır versin inşallah... 



Elbette herkes gibi ben de onu 90'lardan itibaren tanıyordum ve şarkılarını ablamla beraber çok severek dinliyordum. Sonra seneler geçtikçe kayboldu sandık ama birçok kez şarkılarını seslendirenler sayesinde ve şarkılarının kaliteleriyle unutulmadı da... 2016'nın Eylül-Ekim aylarında Çeyrek Asır Albümü çıkartıldı, birçok sanatçı ile düet yaptı Harun Kolçak. O albümle bir kez daha görülmüştü ki; o çeyrek asır boşa değildi, Türk müzik hayatına çok güzel eserler verilen bir çeyrek asırdı!

Son twitinde demiş, üst resimde de gördüğünüz gibi; "Unutma, sen gelecek planları yaparken hayat da kendi planlarını yapıyor." Bu sözleri hepimizin kulağına küpe olsun e mi!

Hepimiz iyileşti sanırken, hastalığı mı nüksetti bilmiyorum. Allahım yerinde rahat yatırsın, mekanı cennet olsun inşallah... 9 ay önce yazısını yazmıştım Çeyrek Asır albümünü çokça dinlemeye başladıktan sonra, burada. O yazımda annemle dinlemekten sıkılmayacağımız bir albüm olduğunu ve her şarkısının yorumunu çok beğendiğimi ve birkaçını da tabii ki ayrı tutabileceğimi söylemiştim...

9 ay sonra onu kaybettiğimiz haberini almak üzücü geldi dün, daha uzun seneler dinleriz diye düşünüyordum oysa... İyileşir konserlere çıkar diyordum. Dün haberi alınca aklıma, bir Gemlikli olarak aklıma elbette ilk Harun Kolçak'ın babası Eşref Kolçak geldi. Daha Geçen hafta Antalya'ya yola çıkmadan iki gün önce Gemlik meydanında görmüştük ve arabasına doğru giderken izlemiştim. "Oğlu güzel bir bestekar, kendisi güzel bir oyuncu; Allah uzun ömür versin demiştim." içimden. Ben Eşref Kolçak'ı düşünürken demiştim... Ama bugün Harun Kolçak'ın twitter'ına girdiğimde bugün öyle twitlerini gördüm ki, sıraları değil dedim bende. Aşağıdaki resimde göründüğü üzere Harun Kolçak'ın da düşündüğü gibi;



Az önce yine twitter'ına bakmaya devam ederken, "Harun Kolçak Çeyrek Asır 2 için kolları sıvadı" haberini paylaştığını gördüm bir de; daha birkaç gün önce paylaşmış... Dediği gibi; Sıralı değil, kartlar hep karışık. Ve en son twitinde de dediği gibi "Yine hayat planları bozdu." Onu güzel sesini ve şarkı sözlerini bizlerden aldı. Dilerim onun planları devam eder ve Çeyrek Asır 2 onun anısına çıkar. Biz onun şarkıları ve anılarıyla onu anmaya devam eder ve avunuruz... Zira onun vesayeti gibi şu sözleri de, isteğinin bu olduğunu söylemiyor mu zaten;

Saçımı, başımı, yediğimi, içtiğimi, kısacası beni unutun. Müziğimi dinleyin, şarkılarıma eşlik edin yeter. - Harun Kolçak...



Ruhu şad, toprağı bol, mekanı cennet olsun. Bugün internet haberlerinde gördüğüm bir haber de şuydu, Eşref Kolçak ile konuşmuşlar telefonda ve ağlayarak konuşmuş (ki nasıl ağlamasın). İstanbul'a sağlık sebebiyle gelemeyeceğini ama oğlunu kendilerine getireceğini ve onu Gemlik'te annesinin yanına defnedeceklerini söylemiş... Annem eşinin yanında kendine mezar almış ve biz bunu görmüştük demişti dün Harun Kolçak'ın vefat haberini verdiğimde, Eşref Kolçak için. Üzgünüm, Allah sabrını versin cümlesine inşallah... 

Twitter hesabına ve yazdıklarına bakın derim, öyle yaşanmışlıklarla dolu öğütlerle dolu ki yazdıkları... Twitter hesabının adresi, https://twitter.com/HrnKlckMusic...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...