30 Ağustos 2016 Salı

Zafer Bayramı İçin...


Bugünün anlam ve önemi için bu yazıyı aradım durdum da bulamadım bugün, nihayetinde az önce tarihini hatırladım da yeniden aradım ve buldum. Antalya'ya gittik, Ankara'ya döndük; o yazıdaki gibi bu yaz dedemin balkonunda fotoğraf çekinmedik. Ama bugünün anlamına bu yazıyı ve fotoğrafları sizinle de tekrar paylaşayım istedim. :)

Üstte paylaştığım yazımdaki gibi, Kağanımla çekindiğimiz tüm bayraklı fotoğrafları da çok seviyorum. Kağanımın bayrak sevdasını, o yaşlarında bayrak gördüğü zamanlardaki coşkusunu hatırlatıyor bana her bayraklı fotoğrafı... Bir ömür vatanına, bayrağına saygılı ve sevgili bir birey olsun inşallah ve cümle çocuklarımız da...


30 Ağustos Zafer bayramımızın 94. yıldönümü olmuş bugün, biz 2014'de yazdığım o yazıdaki resimleri çekineli de 2-3 sene... Yıllar geçiyor... Nice seneler daha Zafer bayramlarımızı kutlamayı ve de fener alaylarında çoluklu çocuklu boy gösterebilmeyi umuyorum cümlemiz adına. Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarının, bizler için kazandığı zaferlerin kıymetini bilmemiz ve nice nesiller boyu da bilinmesinin gerektiğini düşünüyorum...


Bugünün anlam ve önemi öyle dolu ki; kazanılan zafer demek dökülen binlerce kan ve yiten aileler demek aynı zamanda, ben bunları da düşünür oldum iyice dünya üzerindeki savaşlara tanık oldukça... Ama dilerim yeniden dünya sevgi çerçevesi içinde düzenini, kanlar ve aileler daha fazla yitip gitmeden bulabilir. Bugün bunu diliyorum, sevgi ve barış dolu bir dünya...


Ve bugün en çok hoşuma giden paylaşımı sizlerle de paylaşmak istiyorum; Metin Hara'nın instagram'ındaki paylaşımı burada; "Sevgiyle atan her kalp, bir sabah cennete uyanacaktır..." Ne güzel söz...

Zafer bayramımız, 94. kez kutlu olsun... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...